lut 7 2018
OSDS I LICZNIKI
By Dziadek Piotra • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 4 • Tags: DTD, kodeks karny, konsultacje Ministerstwa Transportu, OSDS, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), projekt PoRD, resort transportu, rola Zarządu OSDS
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
Anonim
7 lutego 2018 @ 11:01
Warto zajrzeć na stronę forum OSDS i poczytać tam wszystkie stanowiska branżowych organizacji biorących udział w konsultacjach.
Generalnie w tym kształcie jest to kompletny bubel prawny.
W mojej ocenie jakiekolwiek „kontrolowanie” przebiegu powinno się odbywać wg modelu amerykańskiego – właściciele składają stosowne oświadczenie przy każdym przerejestrowaniu pod odpowiedzialnością karną w WK i tyle. Rola SKP to tylko ewidencjonowanie stanu faktycznego podczas badań i tyle.
Pozdrawiam
Błażej K.
diagn
7 lutego 2018 @ 11:45
przed chwilą byłem i niczego nie znalazłem , może jakiś link
Anonim
7 lutego 2018 @ 13:55
Dział „prawo”, następnie „projekty zmian aktów prawnych”.
https://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?p=15603#15603
dP
7 lutego 2018 @ 16:09
No cóż . . .
Zgadzam się z moim W. Szan. Przedmówcą i Anonimem, czyli Błażejem K.
Faktycznie, to jest merytoryczne pismo z bardzo trafnie i jasno zarysowanymi problemami.
Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko zgodzić się – w pełni! – z jego treścią.
Zaś umiejętności zawodowo-prawne autorów tej nowelizacji oceńcie sami.
I pozdrawiam
dP