wrz 26 2025
Dawniej popularny quiz został przywrócony!














Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
| Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
| Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
| Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
| Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
| Częstotliwość | dziennik |





26 września 2025 @ 10:23
Dziękuję Koledze Jackowi za to interesujące info.
A wszyscy właściciele am-carów (i im podobnych koreańczyków lub kanadyjczyków) czym prędzej powinni zgłosić się się do swoich ubezpieczycieli z pytaniem, czy w przypadku jakiegokolwiek (podobnego?) wypadku będą mogli liczyć na wypłatę odszkodowania.
Bo kto pyta, nie błądzi!
I lepiej dmuchać na zimne.
Pozdrawiam
dP
26 września 2025 @ 10:54
Czy to nie ten sam Sebastian, który zabił tym niehomologowanym pojazdem ludzi na drodze? Zdaje się, że ociera się o zarzut zabójstwa umyślnego albo zabójstwa z zamiarem ewentualnym…
Widać, że prawnicy firm ubezpieczeniowych i firm leasingowych już odrobili lekcje i wiedzą, że takie pojazdy nie mają prawa być dopuszczonymi czyli też nie mają prawa uczestniczyć w ruchu.
Ciekawe kiedy urzędnicy MI odpowiedzialni za przygotowywany projekt UC95 ustawy zmieniającej PRD pójdą po rozum do głowy i zrozumieją, że pod względem prawnym przygotowali totalnego gniota?
Jak pojazd faktycznie nie spełnia wymogów określonych w prawie Unii to żadną krajową ustawą nie zmienią tego faktu uznając, że spełnia on warunki dopuszczenia jak proponuje się to w art.10 projektu UC95. W uzasadnieniu do ustawy twierdzą, że ma ona na celu realizację wyroku TSUE C-513/15 a robią coś zupełnie przeciwstawnego.
Określenie urzędników DTD MI w postaci epitetu samo ciśnie się na usta.