lis 11 2017
38 komentarzy
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
Bieżąco informacje związane z wdrożeniem CEP.
11 listopada 2017 @ 22:44
Na poniższej stronie są podawane na bieżąco informacje związane z wdrożeniem CEP.
http://www.dlid.pl/cepikmenu.html
Nachalna propaganda.
12 listopada 2017 @ 14:07
Polega na zamieszczeniu reklamy swego badziewia i to zupełnie za darmo.
Jest z nim bardzo źle, bo do ilości swoich klientów dolicza warsztaty samochodowe.
To, co ma w nazwie „dlid„ nie czytamy i omijamy szerokim łukiem,
podobnie jak tego typu fora, gdzie jedyny i ostatni wpis
Sobota 11 Listopad 2017,15:25 SUNG
i ta liczebność
(14 zarejestrowanych użytkowników odwiedziło forum przez ostatnie 24 godzin:),
Tak genialne myśli powinny być objęte nakazowym czytaniem
a wszelkie krytyczne wypowiedzi objęte surowym karaniem.
Każdy rozsądny będzie korzystał z oficjalnych stron CEP lub z
http://www.forum.norcom.pl/viewtopic.php?p=285544#285544
którego właścicielem jest wybitny informatyk a nie jakiś tam dystrybutor
a także właściciel stacji i diagnosta gdzie z jego programu korzysta
ponad 1300 klientów.
Dlaczego wybitnego nie wybrali?
12 listopada 2017 @ 20:57
Jaki badziew? Co za brednie? Producenta programu SKP PRO zaproszono do testów przekrojowych E2E (End to End) w siedzibie PWPW w Warszawie.
To nie był przypadek, że MC wytypowało do tych testów JaPa.
Dlaczego wybitnego nie wybrali?
Bezpodstawnie mielenie ozorem spowoduje omijanie tej gazetki szerokim łukiem.
Hejterze będzie więcej nierozsądnych.
https://sjp.pl/hejt
Anonim
13 listopada 2017 @ 09:46
To dlaczego dziś rano jako tako funkcjonuje tylko Patronat, a nie SKP PRO?
Teraz działa pełną parą.
13 listopada 2017 @ 12:27
Jako tako funkcjonował od rana także SKP PRO. Teraz działa pełną parą. Ci co nie byli na szkoleniach lub byli nie tam gdzie należało i nie wykonali zaleceń to pracują w trybie awaryjnym. W niektórych przypadkach dotyczy nie tylko użytkowników SKP PRO. Bynajmniej PISKP i WSOP z NJ wielu spraw nie wyjaśnili.
Wybitny miał większy problem niż JaPa. i do tego należało się odnieść, a nie skakać z kwiatka na kwiatek.
Anonim
13 listopada 2017 @ 13:25
Nie no ja się domyślam, że jak coś w SKP PRO nie działa to wina użytkownika – bo przecież nie programu 🙂
Anonim
13 listopada 2017 @ 21:11
Cytuję:
„SKP PRo leży i kwiczy. Tylko tryb awaryjny z 12 aktualizacjami. Praca w piątek po 15-00 to jakaś masakra.Tragedia normalnie. :-/ Ktoś w ogóle wykonał badanie w CEPiKu 2.0 na programie SKP PRO ?”
„Witam. Kolego mi się łączy, ale po 20 próbach. Ściąga dane i teraz jest problem bo ściągnie np. bez nr. rej. i nie ma możliwości dopisania go.”
To kilka z aktualnych cytatów na temat działania SUPER JEDYNEGO HIPER BIPER SKP PRO…
Niestety Pan Grzegorz ANONIM Krzemieniecki zamilkł jak widzicie 🙂
Podobno Jarolud jako jedyny dostał działającą wersję. Pytanie czy mu się tylko tak wydaje, czy w swojej wędrówce do sedna prawdy SUNGKa dotarł już do połowy jelita grubego 😉
To jak Panie ANONIMIE brzmiący jak GK? Coś na rzeczy? 🙂
Ośmieszasz się.
13 listopada 2017 @ 23:41
SKP wybitnego i nie tylko mają podobny problem hejterze. Ośmieszasz się.
Ośmieszasz się - w uzupełnieniu
13 listopada 2017 @ 23:44
Wiele pytań dotyczy braku kompletności danych pobranych z CEPIK. Od tej pory dane otrzymane z CEPIK nie podlegają zmianie przez diagnostę. Wszelkie niezgodności będą musiały być zgłaszane do Starostw. Np. brak numeru rejestracyjnego nie jest błędem!http://www.japa.com.pl/centercep.htm
W jego programie dopiero teraz
25 listopada 2017 @ 16:56
Na forum wybitnego hejterze możesz poczytać, ze w jego programie dopiero teraz wprowadzono nową numerację dla zaświadczeń i wiele WK odsylało petentów z niepoprawną numeracją zaświadczeń. Przyjmowali tam, gdzie prawdopodobnie NJ ma koneksje.
Nowa numeracja w SKP PRO jest od 13- 11 br., więc od ich wejścia w życie.
Anonim
12 listopada 2017 @ 11:54
„SKP PRO aktualizują od piątku rana i tak to idzie że w piątek połowa klientów mi uciekła bo nic nie mogłem zrobić. Tak się program chrzanił.”
http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=16524&postdays=0&postorder=asc&start=1020
😡
Zasady łamane na forum ............
12 listopada 2017 @ 13:52
Zasady łamane na forum administrowanym przez NORCOM:
– jak pozytywne opinie to nazwa zamieniona na iksy, tożsame dotyczy programu służącego do komputerowej kontroli,
– jak negatywne to nazwa taka jak napisał zamieszczający komentarz.
Jeśli negacja jest bezpodstawna to wkładacie „mordę” w kubeł i nabieracie wody w usta. Tożsame dotyczy opluwania dostawcy programu.
Póki co program SKP PRO był/jest i teraz na moment wdrożenia CEPiK 2.0 będzie jedynym na rynku, który będzie spełniał wszystko to co jest w przepisach. Tak było od lat, gdy u nas pozamiatane, konkurencja jeszcze w ciągu kliku miesięcy coś uzupełniała. W ciągu ostatniego okresu dodawała to co w programie SKP PRO jest od lat, ale niestety z różnym skutkiem. Są takie elementy, których u konkurencji nie ma.
DEMART co chciałeś osiągnąć zamieszczając ten wpis, gdy producent w oknie głównym programu o wszystkich podejmowanych działaniach informuje użytkowników?
Dzisiaj 13:14totalna kompromitacja.
13 listopada 2017 @ 14:02
https://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?p=14249#14249
„Chodzi w trybie awaryjnym”.
Takie są efekty propagandy dystrybutora o geniuszu tego programu???
Facet nie ma honoru i wstydu, ha.., ha.., ha a miało być takie proste.
Po raz kolejny WYSZŁO SZYDŁO Z WORKA !!!!
Kolejny raz ośmieszasz się.
14 listopada 2017 @ 00:00
Ośmieszasz się, to że pracują w trybie awaryjnym wynika z konkretnych przyczyn.
Niestety hejterze celowo pomijasz, że np. u wybitnego jest podobnie.
EOT
Geniusz hejtera spadł do ZERA
24 listopada 2017 @ 20:48
Po napisanym artykule przez dp twój geniusz hejterze spadł do ZERA.
http://www.diagnostasamochodowy.pl/2017/cep-20/
Anonim
12 listopada 2017 @ 12:03
CEPIK 2.0 w formie pytań i rzeczowych odpowiedzi – be zbędnego LANSU…
POLECAM
http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=16524&postdays=0&postorder=asc&start=0
Należało zamieścić ......
12 listopada 2017 @ 14:06
Należało zamieścić jak były organizowane spotkania przez PISKP oraz WSOP wspólnie z NJ. Dziwne, że pies z kulawą nogą nie negował, że za kasę, a po spotkaniach np. że na CD PISKP linki do Dz. U. UE i prawa krajowego oraz reklama ich działalności.
Pod wskazanym linkiem jest wiedza? 🙂 🙂
Anonim
12 listopada 2017 @ 14:14
Jak czytam niektóre rozpaczliwe komentarze Pana Krzemienieckiego, których nawet nie ma odwagi podpisać to aż nie mogę się powstrzymać od sarkazmu:
„… na początku był chaos, a po ulicach Łodzi chodził tylko SUNGK sprzedając SKP PRO…” 🙂
Ja to sobie tak myślę, że Pan to już pewnie ma wersję pod CEPIK 3.0 gotową 😉
Z poważaniem
Błażej K.
PS. Administratorowi strony w związku ze sprawą w prokuraturze proponuję usuwać wszystkie komentarze GK, których nie ma odwagi podpisać. Po co potem problemy mieć?
Na kąśliwe uwagi
12 listopada 2017 @ 15:56
Na kąśliwe uwagi komentujący otrzymał rzetelną prawdę, a blakop.rozpaczliwie zareagował tak jak …?
Poprzednie komentarze nie naruszają GIODO, a blakopa?
Zapomniałeś blakop? Miałeś dokonać porównania, podobno nie zrobiłeś, tłumacząc się na forach z jakiego powodu. Niestety to nie jest prawda.
Anonim
12 listopada 2017 @ 20:31
To proszę mnie oświecić Panie Grzegorzu jak było naprawdę, skoro wie Pan lepiej ode mnie kto mi przysłał oprogramowanie do porównania, a kto nie?
Pozdrawiam
Błażej K.
Blakop jakby wypełnił
12 listopada 2017 @ 16:25
Blakop jakby wypełnił to co było w wezwaniu przedsądowym dalszego ciągu by nie było. Komentujący w tamtym czasie bezpodstawnie podważył wiarygodność kancelarii. Ten, którego sprawa dotyczy wielokrotnie przekonywał dp, że to „strachy na lachy”. W wyniku tego co się wydarzyło sam dp chciał, aby Sąd dokonał rozstrzygnięcia.
Cóż, poprzez P.S. nareszcie odkryłeś swoją prawdziwą twarz 🙂
Dzisiaj 13:14totalna kompromitacja.
13 listopada 2017 @ 22:24
Jarolud od góry do dołu i wykończy każde forum.
http://www.forum.dlid.pl/
Od rana do wieczora pisze a kiedy pracuje i gdzie, jako diagnosta?
Odpowiedzcie sobie sami?
Cos dla dp
14 listopada 2017 @ 19:15
Coś dla dp 🙂
Hejter
https://www.youtube.com/watch?v=OrI81ktqOFY
Z forum NJ
14 listopada 2017 @ 17:23
Wysłany: Dzisiaj 12:47
Tak tylko informacyjnie – mamy pod sobą parenaście stacji działających na SKP PRO.
– Na jednej problemem był czytnik (Gemalto mini….), zmiana na Omni zaskutkowała poprawą i od razu połączeniem.
– 2 mają problem z certyfikatem który nie był dopisany do listy w Cepiku
– 8 stacji leci od początku pełnym ogniem, ale zdarzają się problemy pod tytułem „Błąd połączenia CEPIK”, i za którymś razem przechodzi komunikacja (zarówno pobranie danych jak i zapis)
– 1 stacja miała szczęśliwy dzień, 19 badań przeszło wczoraj od ręki za pierwszym strzałem, pełna komunikacja z CEPIK 2.0
– aż 8 stacji miało opisany wcześniej tutaj problem, czyli nieodpowiednia wersja Encard oraz problemy z odpowiednim certyfikowaniem. Po wgraniu wersji z serwera cepiku (4.0.8), wszystko ruszyło (co ciekawe, w 2 przypadkach pomogło wyrzucenie certyfikatu SSL z magazynu „Inne Osoby”, przez przeglądarkę certyfikatów Encarda).
Reszta w toku, z terenu również:
Parenaście wydziałów komunikacji w kraju nie działa lub nie może zarejestrować aut po właczeniu CEPIK 2.0.
Czyli jedziemy bez trzymanki i mamy nadzieje że się poprawi 😉
Z forum NJ
Problem, który nie wynikał z programu SKP PRO
14 listopada 2017 @ 17:40
Problem, który nie wynikał z programu SKP PRO po wielu trudach został rozwiązany i jest nadzieja, ze wielu użytkowników bez problemu zacznie się łączyć z CEPiK. Jest antidotum na Encard. powinno pomóc na 99,99999%.
Hejterze w ciągu dwóch dni......
14 listopada 2017 @ 19:11
Hejterze w ciągu dwóch dni (13 i14-11 br.)program SKP PRO zakupiło kilkanaście stacji kontroli pojazdów.
Jest tak jak było napisane wcześniej.
Póki co program SKP PRO był/jest i teraz na moment wdrożenia CEPiK 2.0 będzie jedynym na rynku, który będzie spełniał wszystko to co jest w przepisach. Tak było od lat, gdy u nas pozamiatane, konkurencja jeszcze w ciągu kliku miesięcy coś uzupełniała. W ciągu ostatniego okresu dodawała to co w programie SKP PRO jest od lat, ale niestety z różnym skutkiem. Są takie elementy, których u konkurencji nie ma.
EOT
Anonim
15 listopada 2017 @ 08:28
Czytając wszelkie fora i problemy z nowym CEP-em widać obiektywnie, że najsprawniej poszło to w „PATRONACIE” ITS-u. Brawo dla informatyków.
Mistrz lansu znowu będzie zaklinał rzeczywistość i wybitnego się czepiał.
Obiektywizm leży razem.........
19 listopada 2017 @ 16:38
Hejterze twój obiektywizm leży razem z Manią w rowie 🙂
Wybitny na swoim forum opisuje co i jak.
Tutaj zaklinaczem jest hejter.
Na patronacie to hula krasula
24 listopada 2017 @ 10:07
Na patronacie to hula krasula z zajebistymi błędami. Źle prowadzona dokumentacja. O braku zgodności z przepisami nie wspominając.Brawo dla hejtera zaklinacza.
huta , hura
14 listopada 2017 @ 21:54
Jeden ” dlid ” już zlikwidował. http://www.forum.dlid.pl/
Pora na następne, promujące hejtowską propagandę i
szkodzące naszej branży.
Anonim
16 listopada 2017 @ 09:37
Podobno „lansiarz” wysłał pismo pismo do MC i to może być odpowiedź:
„W drugiej części przekazujemy, że znaczna część Stacji Kontroli Pojazdów nadal nie podłączyła się do Centralnej Ewidencji Pojazdów. Obecnie pracują one w trybie awaryjnym, ale ustawodawca przewidział możliwość takiego trybu jedynie do trzech dni roboczych. Po tym terminie SKP jest zobowiązana przekazać dane do CEP. W związku z tym sytuacja staje się w tej chwili bardzo trudna, dlatego Ministerstwo Cyfryzacji zwraca się z uprzejmą prośbą do Państwa, aby wykorzystując ustawowy nadzór nad SKP na swoim terenie, zwrócili się Państwo bezpośrednio do właścicieli stacji o PILNE podłączenie do Centralnej Ewidencji Pojazdów.
Ministerstwo Cyfryzacji od miesięcy podejmuje próby wpłynięcia na SKP w tym zakresie (także bezpośrednio za pomocą materiałów informacyjnych), jednak ze względu na ich liczbę, rozproszenie po całym kraju oraz brak formalnego nadzoru, nie ma możliwości działań na większą skalę.
Uprzejmie prosimy o potraktowanie niniejszej korespondencji priorytetowo i możliwie pilny kontakt z właścicielami SKP.”
http://forum.norcom.pl/viewtopic.php?t=16524&postdays=0&postorder=asc&start=1410
Obiektywizm leży razem.........
19 listopada 2017 @ 17:13
Morze to może być głębokie i szerokie, policz ile razy już się ośmieszyłeś.
Pierwsze było pismo MC, a później kolejność jak na stronie http://www.dlid.pl dział CEPIK.
Ciekawą informacją są statystki.
Anonim
22 listopada 2017 @ 09:38
„Podmioty mogą pracować w trybie awaryjnym, bez ciągłego połączenia z CEPIK 2.0 maksymalnie 3 dni robocze. Powyższy czas pracy w trybie awaryjnym jest zgodny z Ustawą Dz.U. 1997 Nr 98 poz. 602, art. 80bc: „W przypadku braku możliwości wprowadzenia danych do ewidencji, spowodowanego przyczynami niezależnymi od podmiotu, wprowadzenia danych dokonuje się niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym powstał obowiązek ich wprowadzenia.”
http://www.cepik.gov.pl/aktualnosci/zawartosc/-/asset_publisher/a1LDCMS0sfru/content/wdrozenie-cep-informacja-dla-stacji-kontroli-pojazdow
Nadmierna ingerencja ze strony
22 listopada 2017 @ 09:53
Na stronie wwww.dlid.pl dział CEPiK zamieściliśmy kolejne materiały związane z wdrożeniem CEPiK 2.0. W stanowisku (17 listopada 2017 r.) jest informacja, że nie ma podstaw do obligatoryjnego zamknięcia stacji kontroli pojazdów.
Ponadto w ustawie o swobodzie działalności gospodarczej nie wprowadzono generalnego zakazu zawieszania prowadzenia działalności gospodarczej regulowanej. Takich przepisów nie zawiera również ustawa – Prawo o ruchu drogowym.
W związku z powyższym nadmierna ingerencja ze strony Starosty (Prezydenta) jest nie uprawniona, na którą to wskazują w swoich komunikatach organy odpowiedzialne za wdrożenie CEP. Tylko organ do którego są przekazywane dane może wystąpić do Stacji Kontroli Pojazdów o wyjaśnienie powodu nie terminowego ich dostarczania, a gdy powody są mu znane nie powinien podejmować działań.
————————————————————-
Niektórzy z nadzoru dziękowali za rozwiązanie problemu.
PREWENCYJNIE
22 listopada 2017 @ 14:54
To, co jest na stronach „dlidl„ NIE CZYTAMY, dla własnego bezpieczeństwa.
Informacje zamieszcza jedna osoba, która pisze, że z a m i e ś c i l i ś m y.
Oni są wszechstronni i TELEPORTUJĄ SIĘ wszędzie choćby tutaj.
http://www.znaczacy.com/pamiatki-z-papiezem-t445623/2
Anonim
23 listopada 2017 @ 20:14
„Byłem dzisiaj na seminarium w Opolu organizowanym przez PZMOT i był przedstawiciel Ministerstwa Cyfryzacji. Powiedział że badania można przeprowadzać w trybie awaryjnym przez trzy dni. Ale w związku z zaistniałą sytuacją jak przeciągnie się do czterech dni lub tygodnia to nic się nie stanie. Nie wyobraża sobie żeby pracować tak dłużej. Ale generalnie zgodnie z ustawą można tak pracować tylko trzy dni. I zgadnijcie co powiedział że w przypadku kontroli kto za to odpowie?”
https://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?p=14794#14794
Trzy dni… Między bajki te wszelkie pisma można sobie wsadzić.
dP
25 listopada 2017 @ 10:10
a była mowa o braku „HAK”-a?
Pozdrawiam
dP
Anonim
23 listopada 2017 @ 21:08
Pisma przedstawiane przez hejtera oczywiście.