cze 3 2025
PIANKA MONTAŻOWA W BYDGOSKIM SAMOCHODZIE PO BT NA SKP
Kolega napisał nam, cyt.:
„Stan techniczny pojazdu Fiat Ducato – niepokojąca rozbieżność między badaniami technicznymi
W dniu 04.06.2024 r. na Stacji Kontroli Pojazdów pojawił się do badania technicznego VAT pojazd marki Fiat Ducato. Stan techniczny pojazdu był wysoce niezadowalający.
Co istotne, według danych z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK), ten sam pojazd przeszedł wcześniejsze badanie techniczne z wynikiem pozytywnym w dniu 11.05.2024 r. Od tamtego czasu pojazd przejechał zaledwie 243 kilometry.
Aktualnie n dzień 23.05.2025r pojazd posiada zatrzymany dowód rejestracyjny usterki podczas badania technicznego pokrywały się z tymi, które zostały opisane rok wcześniej w opinii sporządzonej po przeglądzie w dniu 04.06.2024 r.
Badanie z wynikiem wykonała stacja z Bydgoszczy z wynikiem negatywnym w dniu 23.05.2025r.”
– – – – – – – – – –
3 czerwca 2025 @ 10:15
Ale diagnosta , wg. ustawy, dokonuje organoleptycznej oceny pojazdu bez demontażu elementów , a tym bardziej dziobania szpikulcem po podejrzanych miejscach. Ja mimo to tak robię , mam udarowe urządzenie diagnostyczne osobiście skonstruowane na bazie gwoździa, ( urządzenie nie jest dopuszczone przez TDT do używania na SKP, dlatego piszę jako anonim) narażając się na zarzut uszkodzenia pojazdu klienta, awanturę i odpowiednie obsmarowanie na googlach. Tak więc diagnosta nie ma możliwości sprawdzenia jakości naprawy blacharskiej jeśli ta została „fachowo” wykonana przy pomocy pianki budowlanej , tektury i „op…..lona” barankiem.