kwi 24 2025
Dawniej popularny quiz został przywrócony!














Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
| Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
| Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
| Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
| Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
| Częstotliwość | dziennik |




24 kwietnia 2025 @ 07:05
Może niech „uśmiechnięty” wciągnie „Ursusa” na listę przedsiębiorstw strategicznych jak to zrobił ze swoimi politycznymi rozgłośniami TV. Ten list lepiej było wysłać Putinowi niż temu kłamcy i krętaczowi Tuskowi.
24 kwietnia 2025 @ 07:12
List do delegata Bundestagu na Polskę który tu „nastał” właśnie w celu wykończenia resztek przemysłu i inwestycji dla dobra naszych sąsiadów. To nie telewizja w upadłości (pozornej)potrzebna Tuskowi, to duży zakład który mógłby być problemem dla unijnych producentów traktorów więc trzeba dobić i to szybko. W tym celu „uśmiechnięty” potrzebuje pacynki prezydenckiej by klepała wszystkie jego szwindle.
24 kwietnia 2025 @ 07:39
Przypomnę nieśmiało, że sprzedaż nielegalnych MTZ-ów miała miejsce w latach 2016-2023, więc za rządów Mateusza Morawieckiego. Wizjonera 1 000 000 aut elektrycznych, które wierząc w jego obietnicę zostały wyprodukowane w Polsce i już od kilku lat jeżdżą po polskich drogach. Faceta, który obiecywał odbudowę polskiego przemysłu motoryzacyjnego choć jego minister Rafał Weber chyba nie bardzo słuchał pryncypała odpowiadając:
,, Uprzejmie informuję, że kwestie dotyczące wspierania przez Rząd polskich przedsiębiorców, szczególnie małych i średnich przedsiębiorstw, i chęci odbudowy polskiej motoryzacji nie leżą w zakresie kompetencji Ministra Infrastruktury. ,,
( druga odpowiedź na interpelacje poselską 5429 poseł Agnieszki Hanajczyk z dnia 07 stycznia 2021r, nr sprawy DTD-4.054.17.2020, poz. Ad.14)
Problem nie leży w ,,uśmiechniętej,, Tuska czy ,,krzywej,, Krzywoustego tylko w kreciej robocie tych co ryją by polskie firmy nie mogły się rozwijać. Robocie takich żuczków na średnich szczeblach resortów piszących przepisy służące firmom zagranicznym, a szkodzące polskim.
A starostwa rejestrujące pojazdy bez ważnych homologacji powinny przestać mieć złudzenia co do prawnej możliwości wprowadzenia abolicji. Ktoś ze te szkody związane z wydaniem decyzji o rejestracji z naruszeniem prawa zapłacić będzie musiał. Jak wiemy z przekazu Ministra Infrastruktury:
„sprawy prowadzone przez prokuraturę i sądy administracyjne, związane z wydanymi przez starostów decyzjami o rejestracji konkretnych pojazdów, prowadzone są na drodze indywidualnych postępowań, w których Ministerstwo Infrastruktury nie jest stroną„.
24 kwietnia 2025 @ 09:55
Żeby się nie okazało że zapłacą diagności.
Najsłabsze ogniwa z reguły płacą za błędy rekinów.
24 kwietnia 2025 @ 08:31
Pisałem już niejednokrotnie że to nie pis czy po tylko cała „kasta politruków” jest skorumpowana. Tu pokazałem tylko do kogo skierowali ten list. Takich listów były tysiące za rządów od lewa do prawa , sam pracowałem w takim zakładzie który był przeznaczony do „odstrzału” słano listy i nic to nie dało poza zniszczeniem kilku kartek papieru. Dyrektor tej firmy to był człowiek który widział przyszłość zakładu w Europie , modernizował , sprowadził nawet obrabiarki cyfrowe co na tamte czasy było „cudem techniki” no i wywalili go na zbity pysk ( nie był podwieszony pod żadną partię) a zakład zaorali by nie stał się konkurencją dla szkopa. Jak się patrzy na to co robią z Polską to chce się wyć z żalu.