Żarty z BRD w praktyce państwowych instytucji i organizacji.
Przeglądam sobie program przygotowany przez Krajową Radę BRD i zastanawiam się na tym, dlaczego komuś się tam chce wypisywać takie . . . . . – bzdury lub nawet brednie? Czy to możliwe, że to są tylko ich żarty?
Ale popatrzcie/poczytajcie poniżej sami, co oni wypisują
Jak sami widzicie, oni przewidują, że nastąpi cyt.:
„usprawnienie procesu nadzoru nad SKP”
Zaś efektem tych i takich działań ma być wyeliminowanie z naszych dróg niesprawnych pojazdów stanie stanowiącym zagrożenie dla BRD.
No super pomysł, tylko nieco . . . . . – infantylny? Bo realizację tego „pomysła” powierzono do realizacji DTD (resort transportu), który:
stworzył wadliwe (bo własne, autorskie) przepisy w tym zakresie, zamiast skorzystać z gotowych europejskich wzorców, na przykład szwedzkich (bo bez patologii), ale także holenderskich, niemieckich lub włoskich,
od dwóch dekad (2 x po 10 lat) nie potrafił nic pozytywnego przedsięwziąć w zakresie poprawy tej patologicznej sytuacji, którą sami zbudowali,
DTD jest instytucją, która w polskich warunkach króluje w zakresie prawnej dezinformacji od szeregu długich lat,
wspieranie przez DTD obcych i nielegalnych pojazdów na naszym rynku każe zastanowić się nad celowością funkcjonowania tej instytucji w jej obecnym kształcie personalnym i nad jej politycznym podporządkowaniem.
Zaś Krajowa Rada BRD udaje, że o niczym nie wie i rzekomo nic z tego nie rozumie. Oni jakby żyją w innym lub równoległym świecie, w którym nie ma patologii na naszych SKP, nie ma ingerencji włoskiej mafii w proces dopuszczania pojazdów do ruchu w naszych WK/starostwach, nie doszło do upadku Ursusa, Dyrektywa nr 45 wdrożona była w całej pełni już w 2014 r. (więc mamy już obowiązkowe szkolenia po każdej zmianie obowiązującego nas prawa oraz szczycimy się niezależnością od przedsiębiorcy w pracy na SKP, a pozycja ekonomiczna naszych SKP jest wzorem do naśladowania dla wszystkich krajów UE (?), itd., itp., et’cetera.
Ale wracając do idei KRBRD pt. „usprawnienia procesu nadzoru nad SKP”, to zadanie to wydaje się niewykonalne, gdy tym procesem zawiadują obecnie jednostki szczebla powiatowego. Albowiem ich znaczna ilość, terytorialny rozrzut i zróżnicowane polityczne podporządkowanie (często konkurencyjne i konkurujące ze sobą partie) uniemożliwia jakiekolwiek sprowadzenie ich bieżącej praktyki w zakresie nadzoru nad SKP do wspólnego mianownika. Już nie mówiąc/pisząc o zaprojektowaniu wspólnych przedsięwzięć, choćby w celu realizacji szczytnych celów KRBRD.
Innymi słowy, to „usprawnienia procesu nadzoru nad SKP” to infantylna mrzonka:
w obecnym kształcie administracyjnego podziału Kraju,
gdy zadanie nadzoru ustawą powierzono upolitycznionemu starostwu, którego na dodatek nie wyposażono w przygotowaną do tego kadrę.
Ale to oczywiście nie oznacza, że się nie da tego naprawić. Tylko trzeba pozbyć się tych i takich infantylnych mrzonek.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
gru 12 2025
ŻARTY KRBRD NA TEMAT POPRAWY NADZORU NAD SKP
Żarty z BRD w praktyce państwowych instytucji i organizacji.
Przeglądam sobie program przygotowany przez Krajową Radę BRD i zastanawiam się na tym, dlaczego komuś się tam chce wypisywać takie . . . . . – bzdury lub nawet brednie? Czy to możliwe, że to są tylko ich żarty?
Ale popatrzcie/poczytajcie poniżej sami, co oni wypisują
źródło, Program BRD: https://www.krbrd.gov.pl/programy-brd/program-realizacyjny-2024-2025/
Jak sami widzicie, oni przewidują, że nastąpi cyt.:
„usprawnienie procesu nadzoru nad SKP”
Zaś efektem tych i takich działań ma być wyeliminowanie z naszych dróg niesprawnych pojazdów stanie stanowiącym zagrożenie dla BRD.
No super pomysł, tylko nieco . . . . . – infantylny? Bo realizację tego „pomysła” powierzono do realizacji DTD (resort transportu), który:
stworzył wadliwe (bo własne, autorskie) przepisy w tym zakresie, zamiast skorzystać z gotowych europejskich wzorców, na przykład szwedzkich (bo bez patologii), ale także holenderskich, niemieckich lub włoskich,
od dwóch dekad (2 x po 10 lat) nie potrafił nic pozytywnego przedsięwziąć w zakresie poprawy tej patologicznej sytuacji, którą sami zbudowali,
DTD jest instytucją, która w polskich warunkach króluje w zakresie prawnej dezinformacji od szeregu długich lat,
wspieranie przez DTD obcych i nielegalnych pojazdów na naszym rynku każe zastanowić się nad celowością funkcjonowania tej instytucji w jej obecnym kształcie personalnym i nad jej politycznym podporządkowaniem.
Zaś Krajowa Rada BRD udaje, że o niczym nie wie i rzekomo nic z tego nie rozumie. Oni jakby żyją w innym lub równoległym świecie, w którym nie ma patologii na naszych SKP, nie ma ingerencji włoskiej mafii w proces dopuszczania pojazdów do ruchu w naszych WK/starostwach, nie doszło do upadku Ursusa, Dyrektywa nr 45 wdrożona była w całej pełni już w 2014 r. (więc mamy już obowiązkowe szkolenia po każdej zmianie obowiązującego nas prawa oraz szczycimy się niezależnością od przedsiębiorcy w pracy na SKP, a pozycja ekonomiczna naszych SKP jest wzorem do naśladowania dla wszystkich krajów UE (?), itd., itp., et’cetera.
Ale wracając do idei KRBRD pt. „usprawnienia procesu nadzoru nad SKP”, to zadanie to wydaje się niewykonalne, gdy tym procesem zawiadują obecnie jednostki szczebla powiatowego. Albowiem ich znaczna ilość, terytorialny rozrzut i zróżnicowane polityczne podporządkowanie (często konkurencyjne i konkurujące ze sobą partie) uniemożliwia jakiekolwiek sprowadzenie ich bieżącej praktyki w zakresie nadzoru nad SKP do wspólnego mianownika. Już nie mówiąc/pisząc o zaprojektowaniu wspólnych przedsięwzięć, choćby w celu realizacji szczytnych celów KRBRD.
Innymi słowy, to „usprawnienia procesu nadzoru nad SKP” to infantylna mrzonka:
w obecnym kształcie administracyjnego podziału Kraju,
gdy zadanie nadzoru ustawą powierzono upolitycznionemu starostwu, którego na dodatek nie wyposażono w przygotowaną do tego kadrę.
Ale to oczywiście nie oznacza, że się nie da tego naprawić. Tylko trzeba pozbyć się tych i takich infantylnych mrzonek.
Trzymajmy się
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – –
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 0 • Tags: branżowe organizacje, BRD, DTD, jakość badań technicznych, Krajowa Rada BRD, nadzór nad SKP, resort transportu, starostwo, Wydział Komunikacji