maj 2 2018
BADANIE GEOMETRII I ZAWIESZENIA W POZNANIU
Analiza wyników badania geometrii układu kierowniczego oraz zawieszenia tego samego pojazdu na 15 Stacjach Kontroli Pojazdów w Poznaniu i okolicy. Prezentacja kolejnego elementu zróżnicowanych wyników badań naukowych przeprowadzonych przez zespół z Politechniki Poznańskiej pod kierunkiem dr inż. Ryszarda Mańczaka zaprezentowanych na Konferencji w trakcie Targów Techniki Motoryzacyjnej w dniu 8 kwietnia 2018 r. w Poznaniu.
11 lipca 2018 @ 21:39
Postanowiłem o tym napisać, bo to wydaje mi się dość istotne w powyższej sprawie.
Otóż w telefonicznej rozmowie z jednym z naszych Ważnych Kolegów powiedział mi, że to podejrzanie wysokie rozstrzelenie wyników wynika z błędów popełnionych przez TDT, a związanych z obiorem naszych SKP.
Chodzi o błędy przy określaniu ewentualnej nierówności posadzki. Bo te nierówności mają wpływ na wyniki pomiarów geometrii.
Jeśli ktoś ma swoje stanowisko w tej sprawie, to bardzo proszę. Ewentualnie na mojego e-maila: [email protected]
Pozdrawiam
dP
18 lipca 2018 @ 15:14
I oto mamy już wyjaśnienie tych nierówności.
Zapraszam do zapoznania się na: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2018/o-tdt-do-premiera/
dP w imieniu W. Szan. Autora