BURDEL, DUPA I PODOBNE PRZEKLEŃSTWA W SPRAWIE „AM-CAR” ORAZ . . .

Rate this post

Burdel, dupa i inne oraz mniej i bardziej uzasadnione przekleństwa do zobaczenia w internecie.

Czyli znany youtuber i wczorajsze bezowocne posiedzenie Komisja Infrastruktury, które dowodnie świadczy o tym, jak mocno branża została wydymana . . . . . i to na swoje własne życzenie!

Bo pojechali nie po to, aby się lansować i przechwalać, kto ma ilu członków! To spotkanie miało inny cel (waloryzacja Cennika BT na SKP), a dali się wmanewrować w dyskusję o jakichś zmianach do ustawy PoRD. Żenująca sprawa, żenująca postawa wszystkich jej uczestników.

Ci, którzy wywołali i doprowadzili do tego spotkania – tak jak przewidywałem – zmarnowali swój czas, oraz czas wszystkich innych uczestników tego spotkania. Ciekawe, czy inicjatorzy tego spotkania potrafią przyznać się do błędu?1

I.

A oto prawie wszyscy sprawcy naszych nieszczęść:

https://www.sejm.gov.pl/Sejm10.nsf/transmisja.xsp?documentId=EA57C78262650815C1258C120052A70C&symbol=TRANSMISJA_ARCH&info=T

I zauważcie, jak PSL mówi jednym zgodnym głosem z nijakim andrzejem adamczykiem z PiS. Jak to się mówi „piją sobie z dziubków”, prawda? I jakby tego było za mało, to siedzą blisko siebie i w otoczeniu PiS-owskiego desantu do MI za poprzednich rządów.

Więc jak ktokolwiek rozumujący logicznie mógł spodziewać się zrozumienia dla branżowych problemów, gdy branża nikogo nie wspierała w wyborach?

 

Tak, jak przewidywałem (jestem jednak branżowym prorokiem?) to był zbędny spęd.

Mamy tu płaczliwe jęki i skomlenia na temat „reksiów” na SKP, ale nie tylko na tym kończą się tu złe informacje i złe wiadomości. Bo jest też zrozumienie ze strony rządzących ale . . . . – jednak nadal nie ma waloryzacji i nie wiadomo kiedy będzie (sic!).

I mamy tu nieakceptowalne podlizywanie się niektórych uczestników tego gremium, w stylu „dajcie nam waloryzację a my zgodzimy się na wszystko inne”. Pan G. Krzemieniecki (Sungk) pomylił założenia do projektu ustawy z samym projektem. Przedstawiciele naszych organizacji, choć na początku mówili jednym głosem, to pod koniec już dali upust swoim ambicjom, których nie potrafili utrzymać na wodzy. Oczywiście dali się wmanewrować i ponownie mieli sprzeczne stanowisko w jakichś duperelnych sprawach – ośmieszając siebie i nas. W swojej większości nie zauważyli widocznego szantażu ze strony ministerialnych urzędników pt. „albo akceptacja dla założeń do projektu zmian ustawy PoRD, albo figa z makiem”.

II.

Druga sprawa dotyczy „am-car” i braku homologacji. Polecam do uważnego słuchania, choćby w zakresie informacji o rzekomych rozwiązaniach prawnych, które podobno już weszły.

Ale ciekawe są te skutki, o jakich mówi te youtuber: https://www.youtube.com/watch?v=V_aAlsGYKfE

Ale najważniejszą informacją w kontekście branżowej skuteczności jest ta, gdy padają słowa o nieznanym inicjatorze tych zmian w zakresie homologacji. Bo do tych zmian doprowadził Jeden i tylko Jeden Człowiek! Bez żadnego wsparcie ze strony jakiejkolwiek organizacji branżowej, które tak szczycą się swoją znajomością przepisów.

Tylko jeden Człowiek swoim konsekwentnym uporem dokonał tego, czego nie udało się żadnej naszej organizacji branżowej. Doprowadził do grudniowego wyroku w NSA, który po ponad dekadzie przywrócił Prawo w naszej branży w zakresie homologacji.

A co w tym czasie osiągnęły nasze organizacje? Kolejne 12 miesięcy przegrane przez naszych liderów. Mam nadzieję, że ta kolejna porażka nas wszystkich czego już wreszcie nauczyła.

Trzymajmy się tylko Prawa,

wołam o tym od lewa do prawa.

Dziadek Piotra

– – – – – – – – – – – –

1 Sungk twierdził, że to z inicjatywy SITK Oddz. Krosno

Loading