kwi 4 2025
NASZ WROCŁAWSKI KOLEGA Z KŁOPOTEM PRZEZ CADILLACA BEZ HOMOLOGACJI
Jeszcze niedawno to było nie do pomyślenia. A tu maszszsz, niczym z liścia w twarz!
Wrocławska firma przegrała znaną sprawę z nabywcą Cadillaca z USA, który nie może poruszać się po naszych drogach, gdyż nie ma homologacji. Więc po co komu taki pojazd? A rykoszetem w tej sprawie już oberwał nasz kolega, który wykonywał OBT tego pojazdu z wynikiem „P”-pozytywnym. I po co mu to było?
Jego prokuratorska sprawa się jeszcze nie zakończyła, bo dopiero się zaczęła.
Naprawdę, warto o tym posłuchać, gorąco polecam:
Zapadł PIERWSZY WYROK w sprawie CADILLACA!! – YouTube
4 kwietnia 2025 @ 09:17
A kolega robiąc badanie nie widział 3 albo 4 badań z wynikiem N w tym ze stacji ITS?
4 kwietnia 2025 @ 11:58
Kolega pewnie widział tylko $$$$$$$$$ (-:
4 kwietnia 2025 @ 12:59
Pewnie tak.
4 kwietnia 2025 @ 13:21
jeden nagłośniony przypadek przez łysego wielkie rzeczy . codziennie się takie cyka i jakoś się żyje
4 kwietnia 2025 @ 13:22
No tak, te prowizje niszczą naszą branżę – za milczącym przyzwoleniem dla tej i takiej patologii przez WK/starostwo i naszych organizacji
dP
4 kwietnia 2025 @ 13:55
WK jest naszym sprzymierzeńcem wystarczy robić jak chcą .by podczas corocznej kontroli wpisywali tylko brak identyfikatora 🙂 akurat 60% moich badań to USA/Dubaj czasem japonia
4 kwietnia 2025 @ 19:34
WSA wydało wyroki które są teraz podstawą żądań odszkodowawczych rolników, którzy utracili rejestracje. Kwestią czasu jest gdy takie wyroki zostaną wydane w odniesieniu do pojazdów samochodowych. A wtedy miny tych co klepią amerykańce bez żadnej refleksji zrzedną bo o ile prokuraturze robić się nie chce i być może będzie umarzać postępowania karne wobec diagnostów, to już inaczej to będzie wyglądać w sprawach cywilnych gdy ktoś może kasę wydoić. Jeśli ktoś udowodni, że bezprawne klepnięcie na podstawie, którego doszło do rejestracji wyrządziło szkodę to będzie mógł żądać naprawienia szkody. Do tego, skoro są wyroki NSA, że pojazd nie odpowiadający homologowanemu typowi ( bez homologacji) nie może otrzymać wyniku pozytywnego po OBT to SKO przy okazji takich spraw nie będzie miało wyjścia jak cofnąć zgodnie z PRD uprawnienia diagnoście.
5 kwietnia 2025 @ 07:49
chyba żartujesz , daj znać kiedy 1 rolnik dostanie odszkodowanie (nie mam dużych wymagań 1) i daj znać kiedy sankcję dotkną 1 diagnostę ,również tylko 1 (aut pewnie już kilka milionów )
5 kwietnia 2025 @ 11:51
Chociażby opisywany prze dP wyrok NSA z 13.03.2025 oddalający skargę kasacyjną na wyrok WSA cofający diagnoście uprawnienia za klepnięcie przeglądu. Jak uważasz, właściciele autobusów, którymi nie mogą świadczyć usług nie pofatygują się i nie będą żądać od winnych naprawienia szkody ? Przecież NSA przyznał, że działania diagnosty były bezprawne, sąd stwierdził więc jego winę.
5 kwietnia 2025 @ 10:19
Cyt.: „WK jest naszym sprzymierzeńcem”
– mam sporo wątpliwości w tym zakresie.
1. Razem z urzędnikami najwyższych szczebli od 1 stycznia 2016 r. oszukiwali nas w zakresie obowiązującego Prawa, na co wskazuje wyrok NSA z 4 grudnia 2024 r. (homologacja). Większość tego środowiska robiła to świadomie i z premedytacją, patrząc z punktu widzenia ich wyższego wykształcenia.
2. Od wielu lat tolerują ewidentne łamanie Prawa na naszych SKP w zakresie zawieranych umów, które nie gwarantują naszej zawodowej niezależności na SKP, czego wymaga Prawo w całej UE.
3. Nie uczą się – także na własnych błędach. Nie stać ich na używanie własnych szarych komórek. Jak za komuny, oczekują tylko wytycznych „z góry”.
4. Nieustająca patologia na SKP od dwóch dekad to efekt wadliwego nadzoru – patrz opracowanie dr Wiesława Czerwińskiego.
5. itd., itp. et’cetera.
dP
8 kwietnia 2025 @ 13:00
Czy na filmie jest informacja o sprawie karnej diagnosty od Cadillaca? Słuchałem filmu ale nie wyłapałem. Potwierdzone info?
8 kwietnia 2025 @ 13:04
JEST
dP