Konieczne dementi Ministerstwa Transportu (…)

Rate this post

Konieczne natychmiastowe dementi Ministerstwa Transportu (…),

czyli o co pytać – nie tylko Ministra Nowaka – w czas spotkań i szkoleń.

W najbliższym czasie będziemy się spotykać w różnych miejscach i w różnych okolicznościach. Nie tylko dlatego, że robi się coraz cieplej. Rozpoczyna się także cykl szkoleń i branżowych imprez integracyjnych. Dlatego mam postulat/prośbę: rozmawiajcie o sprawach ważnych, nie marnujcie swojego czasu na głupstwa.

Takim najbliższym ważnym dla naszego środowiska spotkaniem będzie konferencja organizowana przez PISKP w dniach 17 – 19 kwietnia w Zakopanem. A ciekawy wywiad na ten temat z Prezesem L. Turkiem ukazał się w Internecie:  http://motofocus.pl/wywiady/9989/widzimy-koniecznosc-zmian-w-systemie-wywiad-z-prezesem-piskp/strona/3

A mnie w tym wywiadzie najbardziej zainteresował fakt, że nie ma w nim żadnej  informacji, czyli zero („0”) info o propozycji uwolnienia naszych cen[1].

Z tego faktu, że Pan Prezes nie wspomina ani słowem o tym problemie może wynikać, że:

– uczestnicy „grupy roboczej” uzgodnili, że utajnią to przed naszym środowiskiem, bo złożenie przysięgi o dochowaniu tajemnicy o szczegółach obrad „grupy roboczej” jest faktem[2] lub

– praca „grupy roboczej” jest tylko zasłoną dymną dla Ministra Jarmuziewicza, który w ten sposób chce wykiwać i ograć jej uczestników, którym to nie przeszkadza[3] (?).

Piszę „nie przeszkadza”, gdyż nie widzę ze strony naszych organizacji zdecydowanych działań wyjaśniających tę przykrą sytuację.

Albowiem, to bardzo ważna sprawa dla naszego środowiska, a może w chwili obecnej najważniejsza. Ministerstwo Transportu – na wniosek naszych organizacji! – musi natychmiast to zdementować, i to bez żadnej zbędnej zwłoki z obu stron.

A brak tego natychmiastowego dementi musi, Musi, MUSI zaskutkować zerwaniem wszelkich rozmów z MT (…) i innymi takimi w ramach „grupy roboczej” – bezwarunkowo!

Musimy wiedzieć, czy za naszymi plecami, nasi urzędnicy, z naszego Ministerstwa Transportu (…), utrzymywani z naszych podatków nie przygotowują nam jakiegoś świństwa.

I dlatego też bardzo ważny jest nasz wzajemny stosunek do problemu uwolnienia naszych cen na SKP. Pytajcie o to swoich Kolegów, Przyjaciół, rozmówców i wykładowców na kursach, czy to poprawi, czy też pogorszy sytuację w naszej branży. Zmuszajcie w ten sposób nasze najbliższe otoczenie do myślenia.

Dziadek Piotra

– – – – – – – – – – – – – –

P.S.

A jeśli nasze organizacje nie biorą udziały w tym przekręcie ze strony MT z urynkowieniem naszego cennika, to tak OSDS, jak i PISKP muszą mieć już, Już Natychmiast przygotowany modus operandii na wypadek „W”.


[1] chociaż sprawa wypadków drogowych spowodowanych niesprawnością pojazdów, którą będzie referował przedstawiciel KG Policji oraz pozostałe zawarte w planie wystąpienia są warte są poniesienia trudu, także finansowego, aby uczestniczyć w tej ważnej konferencji.

[2] A przysięgę podobno złożono w obecności Ministra Jarmuziewicza, który w ręku trzymał zamiast Biblii książeczkę czekową otrzymaną od lobbystów, reprezentujących producentów pojazdów.

[3] Bo najważniejsze, to prestiż związany z uczestnictwem w ważnych obradach, aż w Stolicy?

——————————————————————————–

Loading