Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
dP
7 maja 2017 @ 12:06
Dziękuję Koledze Jackowi, za przysłanie nam tej opinii, które może być wstępem dla dalszych rozważań o zakresie ewentualnej (naszej?) odpowiedzialności.
Myślę/jestem nawet przekonany, że bez zapoznania się z poniższym materiałem trudno nam wszystkim będzie przyjąć sensowne stanowisko w tej sprawie – http://vod.tvp.pl/29907900/02052017
A nasze rozważania zawsze muszą uwzględniać ten oto fakt, że w tym wypadku na drodze zginęli Ludzie.
I już tylko przypomnę, że sąd karny w nieprawomocnym wyroku skazał naszą Koleżankę, która pracując na Okręgowej SKP (zdaniem prokuratora i sądu), jako ostatnia wykonała OBT tej „dłużycy”.
I pozdrawiam
dP
kowal
7 maja 2017 @ 13:56
Dla jednej osoby ta opinia jest bełkotem – dla mnie i sądzę ,że dla innych jest informacją pomocną w pracy. Każda informacja jest ważna i godna zapoznania -ale jak ktoś przez parę lat nie zamieścił żadnej pomocnej informacji w spornych sprawach i potrafi tylko obrażać tych którzy myślą inaczej niż on – to sądzę ,ze w tym jest problem .
Niestety
7 maja 2017 @ 15:12
ale Pan Prezes OSDS ma racje i swoich osobistych animozji,
nie powinieneś uzewnętrzniać w tak ważnym temacie.
Jak to jest opinia ?, prawna ?, techniczna ?- nie !!!
Jest to zbiór wypowiedzi i przepisów zaczerpniętych z różnych pism i ogólnie dostępnych informacji, ze skutkiem całkowicie błędnie wyciągniętych wniosków.
Cytat:
Po prostu nie wiedziałem, że po kraju na specjalnych pojazdach wozi się d ł u ż y c e.
A Wy widzieliście takie, pojazdy bo jak nie to musicie skorzystać z tej opinii w której roi się od braku podstawowej logiki i znajomości zagadnienia.
W ten sposób poszkodowanej koleżance nie pomożemy.
Cytat
7 maja 2017 @ 15:17
Cytat:
” 2. Pojazdy służące do przewozy długich ładunków np.( d ł u ż y c, rur,), „
"Opinia w sprawie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych pojazdów służących do przewozu dłużyc"
8 maja 2017 @ 10:38
Bardzo dobrze, że taki dokument został tutaj opublikowany.
Należy go skierować do MIiB, ale przede wszystkim do prokuratury w Krośnie.
Ten dokument sporządził pan. A. Sałata który nadał sobie tytuł koordynatora d/s skp. Opracowali go wspólnie z facetem z Łodzi, który nie zdał egzaminu na diagnostę a siebie mianował na doradcę diagnostów.
Wspólnie tworzą trupę objazdową i wyłudzają pieniądza od diagnostów za tego typu numery.
http://www.witdpoznan.pl/news/389/drewno-poza-kontrola.html
Ci pseudo eksperci powołują się na powyższy link i twierdzą, że to mają być pojazdy do przewozu dłużyć. „To światowej klasy eksperci” , chcą wszystkim wmówić, że to nie są pojazdy do przewozy drewna ale do przewozu dłużyc.
Może prokuratura lub MIiB zechcą wyjaśnić? co to są za pojazdy do przewozu dłużyc?
A tak pisze jeden z ” biegłych doradców ” SITK Krosno, który stracił uprawnienia diagnosty.
https://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?p=12323#12323
„czy ten wózek mógł być wożony na aucie i producent nie przewidział
montażu dyszla w celu transportowania wózka „na pusto”
Dobrało się nieprzeciętne towarzycho od dezinformacji i wciskania odpłatnie kitu diagnostom.
Dłużej milczeć nie można.
dP
10 maja 2017 @ 16:45
W grudniu 2015 r. na szkoleniu w Karpaczu organizowanym przez Oddz. SITK p. Jerzy Król mówił o tym, że nie możemy dopuszczać do ruchu 3 grup pojazdów bez europejskiej homologacji:
– quady z USA,
– traktory/ciągniki rolnicze z Holandii,
– pojazdy do przewozu dłużycy.
Niestety, nie zapamiętałem i nie zapisałem, czy przekazywał jeszcze jakieś szczegółowe informacje w tym zakresie. Może dlatego, że ten problem był mi wówczas nieco obcy.
Ale, może inni uczestnicy tego szkolenia lepiej pamiętają i zechcą się wypowiedzieć?
Pozdrawiam
dP