DEBATA BRANŻOWA

Debata branżowa – wreszcie ziściło się!

thumbsup

Od wielu lat marzyliśmy o takiej debacie, a ja sam pisałem o tym oczekiwanym „pragnieniu” jeszcze w 2015 r. – http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/debata-branzowa/

A możliwości takie stworzył wreszcie jedyny w swoim rodzaju, warszawski XIII Kongres Motoryzacyjny. Niedawno pisałem do Was z Warszawy w tej sprawie: http://www.diagnostasamochodowy.pl/2018/w-warszawie-na-kongresie/

Więc teraz, po powrocie w domowe pielesze, na spokojnie, wypada już tylko raz po raz wrócić do poruszanej tam tematyki. I wierzcie mi, jest tego (tych tematów) tyle, że na początku nie bardzo wiedziałem nawet od czego zacząć. Trzeba mi było przespać jedną i drugą noc, aby uświadomić sobie tę prawdę, że przecież dla naszego środowiska najważniejszy był drugi dzień tego Kongresu, czyli czwartek (8 listopada), gdzie od godzin rannych poruszano tylko nasze branżowe zagadnienia, po których była właśnie ta ważna dla nas debata.

Bo trzeba było Prezesa STM-u dr inż. Rafała Sosnowskiego, aby to branżowe oczekiwanie zostało wreszcie zrealizowane. Nie mogę nie podziękować, więc gromkie branżowe: „DZIĘKUJEMY!!!”.

Bo prawda jest taka, że nigdy wcześniej nie było jeszcze takiej dyskusji/debaty/dysputy odnoszącej się do naszego środowiska zawodowego. Albowiem dyskutowali (zdjęcie poniżej):

  • liderzy naszej branży,
  • merytorycznie,
  • z kulturą i bez wzajemnej agresji,
  • przy otwartej kurtynie, czyli publicznie.

thinkinglookdownclap

Debata ta nastąpiła po merytorycznych wystąpieniach:

  1. mgr inż. Rafała Sosnowskiego – Prezesa Stowarzyszenia Techniki Motoryzacyjnej.
  2. Mariusza Nowickiego – Prezesa Zarządu HAIK Spółka z o.o.
  3. dr inż. Ryszarda Mańczaka – Politechnika Poznańska.
  4. dr inż. Sławomira Olszowskiego – Prezesa Biura Ekspertyz Technicznych i Szkoleń.
  5. Norberta Jezierskiego – Prezesa IT Norcom Spółka z o.o.

Każde z tych wystąpień było na tyle ważne, że nieco później będę próbował odnieść się z osobna do prezentowanych tematów.

Zaś na naszą uwagę zasługuje ten oto fakt, że w tym zacnym gronie uczestnikiem debaty był Prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Diagnostów Samochodowych mgr inż. Waldemar WITEK (czwarty od lewej, na zdjęciu poniżej), który twardo, jasno i czytelnie reprezentował w tej debacie nasze zawodowe środowisko insp. UDS-ów, no super, Super, SUPER!

Zaś moderatorem tej bardzo interesującej debaty był Prezes STM – dr inż. Rafał Sosnowski.

Jestem autentycznie pod wrażeniem. Szkoda, że wielu z Was nie mogło uczestniczyć w tym ważnym i chyba przełomowym dla naszego środowiska wydarzeniu. Bo doszło do przełamania dotychczasowych barier i zbliżenia stanowisk.

victory

I na tę chwilę to tyle o samej debacie,

i pamiętaj Kolego o tej historycznej dacie (8.11.’18),

bo umożliwił to XIII Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego.

Dziadek Piotra

– – – – – – – – – – –

Uczestnicy debaty na scenie – czwarty od lewej Prezes W. Witek
Debata jeszcze po zakończonej już debacie
Debata trwa nawet w przerwach na kawę. Od lewej Prezes legnickiego oddziału SITK Tadeusz Chodorowski i Prezes OSDS Waldemar WITEK
Debata w przerwach także w środowisku PISKP. Od prawej dr inż. Leszek Turek Prezes PISKP oraz mec. dr Marcin Barankiewicz

 

„Tak trudno się rozstać” po debacie

 

546 total views, 4 views today