Stowarzyszenie Producentów Części Motoryzacyjnych i Pojazdów
Warszawa 13.04.2018 r.
Informacja Biura SPCMiP Nr 5/2018
Dyr. Oleksiak chce objąć „potwierdzeniem” zabudowy wszystkich pojazdów.
Docierają do nas potwierdzające się i niepokojące informacje, że obowiązkiem uzyskiwania „potwierdzenia” mają być objęte zabudowy wszystkich pojazdów również specjalnych. Jeżeli nie zlikwidujemy „potwierdzenia” to tak może się stać.
Wystąpiliśmy do Przewodniczących Sejmowej i Senackiej Komisji Infrastruktury o włączenie tematu „potwierdzenia” do programu posiedzenia i zajęcie w tej sprawie stanowisk.
Tematem zainteresowaliśmy p. senatora dr. inż. Grzegorza Peczkisa. który wysłał do ministra przygotowane przez nas zapytanie i otrzymał odpowiedź. (załączamy ).
Planujemy podjąć dwojakie działania ale jesteśmy otwarci na inne pomysły działań które doprowadzą do likwidacji „potwierdzenia”:
Wystąpić do Premiera M. Morawieckiego z pisemnym wnioskiem o skierowanie sprawy „potwierdzenia” do NIK -u ponieważ uważamy że zostało naruszone prawo. Urzędnik tego szczebla nie może wydawać poleceń, które powodują obciążenia finansowe obywateli ( producentów). Jeżeli uda nam się uzyskać popierające nas stanowiska z Komisji Sejmowej i Senackiej Infrastruktury to je dołączymy do pisma do Premiera.
Wystąpić do NIK poprzez parlamentarzystów ( mają takie prawo)
Przez producentów chcemy dotrzeć do parlamentarzystów ( posłów i senatorów) i poprosić ich o wspólne wystąpienie z wnioskiem do NIK o przeprowadzenie kontroli w MI w sprawie ” potwierdzenia” wprowadzonego z nadużyciem prawa.
Zwracamy się do producentów, żeby poprosili swoich znajomych parlamentarzystów lub zwrócili się do nich jako ich wyborcy o udział we wspólnym podpisaniu wniosku do NIK. Kontrola NIK jak wykaże nadużycie prawa przy wprowadzeniu „potwierdzenia” spowoduje jego likwidację. Taka wygrana sprawi, że głos producentów w MI będzie szanowany i będą się z nim liczyć. To umożliwi skuteczne wystąpienie o likwidację innych przepisów prawnych wprowadzonych przez urzędników dep. TD MI, które niczemu nie służą a utrudniają niepotrzebnie pracę producentom.
Szanowne Producentki i Producenci
Zapraszam do wstępowania do Stowarzyszenia. Potrzebny jest wasz udział i społeczne zaangażowanie się w obronę interesów producentów. Wasze działania jako członków zwiększają prestiż SPCMiP a składki stworzą fundusz statutowy z którego pokrywamy koszty utrzymania siedziby i naszych działań.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
kwi 14 2018
INFO SPCMiP NR 5/2018
00-992 Warszawa, ul. Jagiellońska 88 p. 23A
Tel. 607 097 892
E-mail: [email protected] www.spcm.pl
Stowarzyszenie Producentów Części Motoryzacyjnych i Pojazdów
Warszawa 13.04.2018 r.
Informacja Biura SPCMiP Nr 5/2018
Dyr. Oleksiak chce objąć „potwierdzeniem” zabudowy wszystkich pojazdów.
Docierają do nas potwierdzające się i niepokojące informacje, że obowiązkiem uzyskiwania „potwierdzenia” mają być objęte zabudowy wszystkich pojazdów również specjalnych. Jeżeli nie zlikwidujemy „potwierdzenia” to tak może się stać.
Wystąpiliśmy do Przewodniczących Sejmowej i Senackiej Komisji Infrastruktury o włączenie tematu „potwierdzenia” do programu posiedzenia i zajęcie w tej sprawie stanowisk.
Tematem zainteresowaliśmy p. senatora dr. inż. Grzegorza Peczkisa. który wysłał do ministra przygotowane przez nas zapytanie i otrzymał odpowiedź. (załączamy ).
Planujemy podjąć dwojakie działania ale jesteśmy otwarci na inne pomysły działań które doprowadzą do likwidacji „potwierdzenia”:
Wystąpić do Premiera M. Morawieckiego z pisemnym wnioskiem o skierowanie sprawy „potwierdzenia” do NIK -u ponieważ uważamy że zostało naruszone prawo. Urzędnik tego szczebla nie może wydawać poleceń, które powodują obciążenia finansowe obywateli ( producentów). Jeżeli uda nam się uzyskać popierające nas stanowiska z Komisji Sejmowej i Senackiej Infrastruktury to je dołączymy do pisma do Premiera.
Wystąpić do NIK poprzez parlamentarzystów ( mają takie prawo)
Przez producentów chcemy dotrzeć do parlamentarzystów ( posłów i senatorów) i poprosić ich o wspólne wystąpienie z wnioskiem do NIK o przeprowadzenie kontroli w MI w sprawie ” potwierdzenia” wprowadzonego z nadużyciem prawa.
Zwracamy się do producentów, żeby poprosili swoich znajomych parlamentarzystów lub zwrócili się do nich jako ich wyborcy o udział we wspólnym podpisaniu wniosku do NIK. Kontrola NIK jak wykaże nadużycie prawa przy wprowadzeniu „potwierdzenia” spowoduje jego likwidację. Taka wygrana sprawi, że głos producentów w MI będzie szanowany i będą się z nim liczyć. To umożliwi skuteczne wystąpienie o likwidację innych przepisów prawnych wprowadzonych przez urzędników dep. TD MI, które niczemu nie służą a utrudniają niepotrzebnie pracę producentom.
Szanowne Producentki i Producenci
Zapraszam do wstępowania do Stowarzyszenia. Potrzebny jest wasz udział i społeczne zaangażowanie się w obronę interesów producentów. Wasze działania jako członków zwiększają prestiż SPCMiP a składki stworzą fundusz statutowy z którego pokrywamy koszty utrzymania siedziby i naszych działań.
Warunki członkowstwa w SPCMiP http://spcm.pl/pl/warunki-czonkowstwa.html
Z poważaniem
Antoni T. Dąbrowski
Prezes Zarządu SPCMiP
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 0 • Tags: branżowe organizacje, decyzje urzędnicze, DTD, konsultacje Ministerstwa Transportu, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), projekt PoRD, resort transportu, SPCMiP, stan techniczny pojazdów