wrz 17 2019
2 komentarze
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
Gardon
19 września 2019 @ 12:08
Ciekawe spostrzeżenia ale z tymi foliami na szybach przednich-bocznych i czołowej to raczej przesada że kierującemu w niczym nie przeszkadzają, bo wykonując manewr skrętu na skrzyżowaniu wieczorem może on nie zauważyć przechodnia,rowerzystę lub jadącego hulajnogą.
Z hakiem jest racja by dokonać wpisu w DR przystosowania do ciągnięcia przyczepy na SKP bo W obecnym stanie przy badaniu okresowym brak adnotacji HAK jest UI, a żeby potwierdzić prawidłowość pojazdu do ciągnięcia przyczepy należy pobrać dodatkowo 35zł, i powstaje problem z klientem bo on już zapłacił 99 zł za BTP a my dopiero zauważyliśmy hak podczas badania.Co wtedy jak nie dopłaci wynik i tak N za brak tej adnotacji,zmuszenie do wizyty w WK celem dokonania wpisu, a spełnienie dodatkowych warunków w 2 PKT. zaświadczenia za gratis?
dP
20 września 2019 @ 08:16
Tak, bardzo trafne stwierdzenia, np. o luzach na końcówkach drążków.
Super materiał!
Dzięki i pozdrawiam
dP