Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
14 października 2022 @ 15:12
Opinia DTD w części niestawienia się na okresowe badania techniczne jest niezgodna z tym co jest zawarte w art. 81 ust. 6, jak również dyrektywą w sprawie wyznaczania terminów następnych badań. Gdy dowiedziałem się o tym piśmie wysłałem 2 wnioski z konkretnymi pytaniami. W pierwszym wniosku dodałem stanowisko oparte na opinii prawnej, czy stanowisku Policji.
Udzielona odpowiedź ze strony DTD potwierdza tylko ostatnie zdanie z zamieszczonego pisma przez dp. Dlatego wysłałem kolejny wniosek i czekam na odpowiedź. Ponadto zostało w tej sprawie wysłane ze strony SITK RP Krosno pismo do Premiera RP.
Nowa „ekipa” w DTD dałą ciała z poniższego względu:
Badanie techniczne polegające na ponownym sprawdzeniu zespołów i układów pojazdu, w których stwierdzono usterki, przeprowadza się w zakresie ich usunięcia wyłącznie w stacji kontroli pojazdów, w której te usterki stwierdzono, w okresie nie dłuższym niż 14 dni od dnia badania (…). Więc może się zdarzyć, że po upływie 3 lat diagnosta samochodowy określa termin „i nie później niż 2 lata od dnia przeprowadzenia poprzedniego badania technicznego”.Nie od dnia przeprowadzenia ponownego badania technicznego. Określony termin w zdaniu (art. 81 ust. 6) nie zawiera brzmienia np. „”i nie później niż 2 lata od dnia określonego w dowodzie rejestracyjnym przez organ”, aby jakikolwiek diagnosta samochodowy miał obowiązek wyznaczania terminów poprzez dopełnianie do 5 lat.
14 października 2022 @ 15:29
P.S. Pomagałem diagnoście, gdy organ poprosił o wyjaśnienie dlaczego nie dopełnił.
Diagnosta po uczestniczeniu w jednym ze szkoleń SITK RP o Krosno doszedł do wniosku, że nie jest uprawniony do dopełniania.
Całość jest ogólnodostępna na mojej stronie (kliknąć w nazwę) następnie w dziale serwis informacyjny na wyjaśnianie spraw – odszukać pod datą 21 marca 2020 r.
Organ nie podjął działań zmierzających do cofnięcia uprawnień. Wg mnie nie było podstaw prawnych.
18 października 2022 @ 09:02
Dnia 11 MAJA 2022 @ 23:20 SUNGK napisał „Odpowiadasz paranoicznie na paranoiczne własne komentarze.”
Innym wypomina odpowiadanie samym sobie, a sam tak robi.
18 października 2022 @ 10:13
To est człowiek, bardzo nieszczęśliwy!Z biedą ukończył szkołę zawodową i braki w nauce i wiedzy nadrabia wulgarnymi „pyskówkami”.
15 października 2022 @ 08:35
Napisz te swoje wypociny na forum Norcomu lub OSDS, będą mieli z czego się pośmiać.Ty reprezentujesz zeszłoroczny śnieg i klepiesz co ci ślina na język przyniesie. Pisz ,pisz i dalej się ośmieszaj.
WDRAŻACZ i UŻERACZ!
14 października 2022 @ 18:43
Zwyczajna „paplanina” z popisywaniem się o swoim szalonym znawstwie „znachora”.
Kim ty jesteś z wykształcenia, żeby się wypowiadać w tak ważnych sprawach zawodowych, jakim doświadczeniem zawodowym możesz się wykazać?
Wstydu nie masz a nas nie interesuje twoja paplanina i pseudo osiągnięcia.
14 października 2022 @ 19:30
Nalezy go leczyć
14 października 2022 @ 20:49
I TO PSYCHIATRYCZNIE!!!
15 października 2022 @ 11:25
Takiej bzdury odnoszącej się do art, 81 ust. 6 napisanej w odp. przez DTD dawno nie czytałem, że ustawa nie wskazuje i nie odsyła ….np. w kontekście do ustawy prawo przedsiębiorców Dz.U. 2018 poz. 646 póź. zm.
Czytaj stacja kontroli pojazdów.
„Art. 8. Przedsiębiorca może podejmować wszelkie działania, z wyjątkiem tych,
których zakazują przepisy prawa. Przedsiębiorca może być obowiązany do
określonego zachowania tylko na podstawie przepisów prawa.”
16 października 2022 @ 18:23
Ten facet używa słów kompletnie nie znając ich znaczenia.
Gdyby wiedział to oznacza słowo SUNGK, to nigdy by go nie używał.
18 października 2022 @ 11:31
To jest takie symptomatyczne dla naszej władzy (już od 7 lat tak działa też PiS).
Ten dokument ilustruje tę prawdę o naszym (?) DTD i destrukcyjnej roli, jaką spełnia w naszym środowisku.
Minęło już ponad 15 lat od chwili, gdy toczy się dyskusja o tym problemie. W tym czasie urzędasy z MI przedłożyli setki i tysiące nowych rozwiązań prawnych. Ale celowo pozostawiają to wszystko, co wywołuje jakikolwiek chaos w naszej branży.
Na zasadzie „czym gorzej dla środowiska SKP, tym lepiej dla nas, urzędników” przez te 15 lat nie ujednolicili interpretacji w porozumieniu z naszym nadzorem i liderami naszego środowiska.
dP