ISTOTNE DWA PYTANIA

Rate this post

Istotne dwa pytania czyli:

1/ te trzy pożary SKP w jednym miesiącu to przypadek?

2/ czy przewoźnicy dybią na Zdrowie i Życie naszych Dzieci?

I. Przewoźnicy dybią na Życie i Zdrowie naszych Dzieci.

Nie dość, że rodzi się tak mało Dzieci. Nie dość, że umieralność dramatycznie wzrosła. Do tego mamy jeszcze to powszechne przyzwolenie na te patologiczne praktyki naszych przewoźników.

– – – – – – – – – – – – – –

Musiał podstawić zastępcze autobusy

22.02.2023

Zatrzymaniem DR i wydaniem zakazów dalszej jazdy zakończyły się kontrole dwóch autobusów szkolnych. Usterki w stanie technicznym autobusów stwierdzili funkcjonariusze warmińsko-mazurskiej Inspekcji Transportu Drogowego.

Podwozie autobusu szkolnego z widocznymi śladami wycieku oleju napędowego. Na kostce betonowej pod pojazdem są widoczne spore plamy oleju.

W czterech województwach jeszcze trwają ferie zimowe, a w pozostałych dwunastu dzieci i młodzież wrócili do zajęć edukacyjnych. Funkcjonariusze Inspekcji Transportu Drogowego kontrolują nie tylko autokary wycieczkowe, ale również autobusy szkolne.

W środę (22 lutego) rano, przed jedną ze szkół podstawowych w okolicach Iławy, inspektorzy warmińsko-mazurskiej ITD skontrolowali trzy autobusy szkolne:

  1. Z jednego z nich wyciekał olej napędowy, a

  2. z drugiego wyciekał płyn układu wspomagania kierownicy.

Funkcjonariusze zatrzymali DR dwóch niesprawnych autobusów oraz wydali zakaz ich dalszej jazdy do czasu naprawy usterek. Przewoźnika zobligowano do podstawienia zastępczych, sprawnych autobusów.”

Źródło: https://www.gov.pl/web/gitd/musial-podstawic-zastepcze-autobusy

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Od ponad dekady, co jakiś czas mamy do czynienia z podobnymi informacjami o tym, że przewoźnicy, którzy posiadają własne okręgowe SKP świadczą usługi przewozowe Naszym Dzieciom niesprawnymi autobusami (sic!). Ja nie mogę zgodzić się z tą sytuacją, że Nasze Dzieci traktuje się jako „gorszy sort” lub traktuje jako żywy materiał doświadczalny w eksperymencie pt. „czy może i tym razem się jeszcze uda, czy też nie?”.1

I choć nie tracę nadziei, że i Wam to przeszkadza, to jednak apeluję o większą wrażliwość w tym zakresie.

 

II. Trzy pożary SKP w jednym miesiącu, czyli w grudniu 2022 r..

Być może, że jest to ciekawy przypadek i tylko przypadek.

1. Gdańsk. Pożar stacji diagnostycznej w dzielnicy Chełm. Cały budynek był objęty ogniem 03.12.2022

https://dziennikbaltycki.pl/gdansk-pozar-stacji-diagnostycznej-w-dzielnicy-chelm-caly-budynek-byl-objety-ogniem-03122022/ar/c4-17098499

2. 2022-12-15, 19:28 Autor: Katarzyna Plewnia/Bogusław Kalisz

Pożar stacji diagnostycznej w Nysie. Nie ma osób poszkodowanych

https://radio.opole.pl/100,652087,pozar-stacji-diagnostycznej-w-nysie-nie-ma-osob-

3. Pożar stacji kontroli pojazdów przy Rondzie Westerplatte w Kaliszu.

Siedem zastępów straży pożarnej walczyło z dużym pożarem, który wybuchł w stacji kontroli pojazdów przy ul. Podmiejskiej 22. Trwa ustalanie przyczyn tego zdarzenia. Nie ma osób poszkodowanych

Zgłoszenie o pożarze wpłynęło w środę 14 grudnia po godz. 18.00. Na miejsce zadysponowano siedem zastępów Państwowej i Ochotniczej Straży Pożarnej.

https://zyciekalisza.pl/artykul/pozar-stacji-kontroli/1384431

– – – – – – – – – –

Ale, gdyby to jednak nie był przypadek (zamykający się okres rozliczeniowy), to bardzo proszę i przestrzegam: nie ryzykujcie i nie idźcie tą drogą! Wizja podreperowania budżetu firmy poprzez wyłudzenie odszkodowania od ubezpieczyciela z tytułu pożaru jest błędem. Bo nawet najbardziej liberalny prokurator nie zrozumie takiego czynu, jakim jest podpalenie własnej SKP. Nawet, jeżeli będziemy się tłumaczyć brakiem opłacalności w jej prowadzeniu i przedstawimy dowody na brak waloryzacji Cennika BT na SKP od ponad 18 lat. Proszę, wybierzmy inną formę aktywności dla ratowania naszych SKP. To nie musi być tylko podpalenie.

Trzymajmy się

dziadek Piotra

– – – – – – – – – – – – – –

Loading