„PIS SPODLIŁO PAŃSTWO POLSKIE” – POSŁANKA J. MUCHA

Rate this post

PIS spodliło państwo polskie1, w tym całą naszą branżę.

Prezydent Duda miał w tym swój osobisty i aktywny udział. Świadczą o tym te ostatnie 8 lat bez waloryzacji Cennika BT na SKP, bez wprowadzenia Dyrektywy nr 45/2014 z naszą zawodową niezależnością, z przepisami wewnętrznie sprzecznymi i niezgodnymi z Prawem UE (brak obowiązkowych szkoleń) i łamiącymi Konstytucję RP, itd., itp., et’cetera.

Ciekawe, czy obecnie rządzący chcą powtórzyć ten efekt?

Bo jakoś nie możemy się doczekać jasnej deklaracji ze strony Koalicji 15 października ‘23, że są gotowi do wprowadzenia pozytywnych zmian w naszej branży.

I nie jest prawdą, że nie znają lub nie rozumieją naszych problemów. Bo nawet przed wyborami jeździli różnymi pojazdami, mieszkali w tym Naszym Kraju, obserwowali życie społeczne i polityczne, posiadają własne samochody, obserwują media.

I już pominę ten wątek, że osobiście rozmawialiśmy w tych sprawach nie tylko z liderami obecnie rządzących, ale także na ich ręce składaliśmy stosowne pisma.

Czy 20 lat, które minęły, to jeszcze zbyt mało, aby odpowiedzieć na pytanie o zasadność waloryzacji jakiegokolwiek Cennika w Cywilizowanym Kraju, w środku UE?!?!

Nad czym tu trzeba się jeszcze zastanawiać ? ! ? ! ?

No chyba, że ktoś nie dysponuje własnym rozumem, prawda?

To decyzja, która należało podjąć w ciągu pierwszych 14 dni obecnie rządzących!!!

Ale teraz obserwując ten godny pożałowania kompulsywno-konwulsyjny zryw aktywności niektórych uczestników naszej branżowej gry, a wywodzących się chociażby z matecznika PiS-u w Krośnie i wspieranych działaczami PiS z okolic Łodzi2, to należy założyć, że nasz projekt o kolejnym proteście branży SKP może się wreszcie zrealizować. Choćby dlatego, że ten protest będzie dość liczny, bo wsparty zwolennikami i hipokrytami z PiS-u. I zaliczam do nich wszystkich tych, którzy nie brali udziału i nie wsparli nas w żaden sposób w naszych protestach za niedawnych rządów PiS-u – z głupoty, z tchórzostwa, kunktatorstwa, koniunkturalizmu i innych takich podłych zachowań.

Na marginesie możemy pozostawić ich polityczne rachuby o dowalenie Tuskowi (wsparte hipokryzją i tchórzostwem?), bo gdy rządził PiS, to nie chcieli wesprzeć naszych protestów. A teraz się nagle obudzili, bo PiS już nie rządzi, więc liczą, że to tylko im przypadnie splendor tych, którzy przyczynili się do waloryzacji Cennika BT (???).

I jeśli rozumiem podaną kwotę po ewentualnej waloryzacji Cennika BT na SKP w wysokości 505 zł (standard OBT do 3,5 DMC) przez SITK w Krośnie, to jednak uważam, że nie jest to żaden cyt.: „kij w mrowisko”3, jak piszą niektóre media. To jest przejaw prostactwa lub zwykłej głupoty i szkodnictwa medialnego. Jednym słowem działanie na szkodę branży.

Albowiem moje zrozumienie dla tej stawki sprowadza się tylko i wyłącznie dla sytuacji, w której kuluarowo lub w dwustronnych rozmowach negocjujemy i dyskutujemy o możliwych wariantach do zaakceptowania Cennika BT na SKP przez jedną ze stron rozmowy. Zaś w tej obecnej sytuacji, gdy mówią o tym i piszą o tym praktycznie wszystkie media, to jest zwykłe straszenie społeczeństwa przed zbliżającymi się wyborami samorządowymi.

Prawica z PiS-u chce w ten sposób stworzyć przekaz, że w przypadku realizacji tego postulatu gniew społeczeństwa z tytułu tak wielkiej kwoty za BT spadnie na Tuska i „Koalicję 15 października ‘23 r.”, co może zaważyć na rezultacie czekających nas wyborów samorządowych.

W tej sytuacji proponuję, aby PISKP zamiast bawić się w personalne gry na poziomie swojego własnego Zarządu wziął się do roboty i ustalił termin kolejnego protestu. Bo branża ma już dość czekania. Mamy szansę na większą liczebność, bo zwolenników PiS-u (w tym  nie tylko G.K. + SITK Krosno) opuścił już bezgraniczny strach przed Kaczyńskim.

Trzymajmy się

dziadek Piotra

– – – – – – – – – – – –

1 słowa z dnia 21.01.2024 r., które padły w programie pt. „Kawa na Ławę” z ust Joanny Muchy, Posłanki na Sejm RP.

2 Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP w Krośnie: już w styczniu 2024 r., za standardowe OBT kierowcy powinni płacić 505 zł.

3 https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/9406279,badanie-techniczne-auta-po-nowemu-i-drozej-beda-zmiany-dla-kierowcow.html

Loading