Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
26 września 2025 @ 10:23
Dziękuję Koledze Jackowi za to interesujące info.
A wszyscy właściciele am-carów (i im podobnych koreańczyków lub kanadyjczyków) czym prędzej powinni zgłosić się się do swoich ubezpieczycieli z pytaniem, czy w przypadku jakiegokolwiek (podobnego?) wypadku będą mogli liczyć na wypłatę odszkodowania.
Bo kto pyta, nie błądzi!
I lepiej dmuchać na zimne.
Pozdrawiam
dP
26 września 2025 @ 10:54
Czy to nie ten sam Sebastian, który zabił tym niehomologowanym pojazdem ludzi na drodze? Zdaje się, że ociera się o zarzut zabójstwa umyślnego albo zabójstwa z zamiarem ewentualnym…
Widać, że prawnicy firm ubezpieczeniowych i firm leasingowych już odrobili lekcje i wiedzą, że takie pojazdy nie mają prawa być dopuszczonymi czyli też nie mają prawa uczestniczyć w ruchu.
Ciekawe kiedy urzędnicy MI odpowiedzialni za przygotowywany projekt UC95 ustawy zmieniającej PRD pójdą po rozum do głowy i zrozumieją, że pod względem prawnym przygotowali totalnego gniota?
Jak pojazd faktycznie nie spełnia wymogów określonych w prawie Unii to żadną krajową ustawą nie zmienią tego faktu uznając, że spełnia on warunki dopuszczenia jak proponuje się to w art.10 projektu UC95. W uzasadnieniu do ustawy twierdzą, że ma ona na celu realizację wyroku TSUE C-513/15 a robią coś zupełnie przeciwstawnego.
Określenie urzędników DTD MI w postaci epitetu samo ciśnie się na usta.