Właśnie przyjechałem i zaraz siadam do pisania do Was (i dla Was). Bardzo dziękuję tym wszystkim, którzy zechcieli się ze mną/z nami spotkać. Dziękuję serdecznie wszystkim tym, którzy nas na trasie ugościli. Dziękuję Karolińskim z Karoliny, przemiłym mieszkańcom Kaszub (całuję roczki Gospodyni za pyszne domowe ciasto) oraz mieszkańcom Ziemi Złotowskiej za smacznego karpia z własnego stawu.
Bardzo się cieszę, że potrafimy rozmawiać, dyskutować i spierać się bez agresji. A najważniejsze, że efektem tych dyskusji nie będzie wyrzucanie kogokolwiek z jakiegokolwiek grona. Bo my jednak, jak chcemy, to potrafimy – choć jeszcze nie wszyscy.
II. Nasza ostatnia ankieta.
Rozziew między wolnym rynkiem usług SKP a regulowaną ceną jest od dawna zauważalny i nie wymaga komentarza, oprócz pytania o przyczynę urzędniczych zaniechań w tym zakresie. Bo nasze Ministerstwo Transportu (…) nie robi nic w tym zakresie – nic! Przypatrują się tylko temu od wielu ostatnich lat, z opuszczonymi rękoma (jak jakie gamonie?), nie widząc co robić . . . .
Więc pomóżmy im podjąć tę trudną dla nich decyzję. Przecież potrafimy. Niech każdy z nas zagłosuje zgodnie ze swoim przekonaniem. Wyślemy im tę ankietę do Ministerstwa. Może w ten sposób pomożemy im podjąć tę trudna dla nich decyzję i wreszcie i nasza branża zyska kawałek normalności . . . .
III. Potrafimy także . . . . ?
Potrafimy także robić fikcyjne OBT[1]. Bo otrzymałem info o tym, że Policja w Chojnicach zatrzymała 3 osoby za fikcyjne rejestracje przyczepek samochodowych, tzw. „samoróbek”, które jeszcze fizycznie nie istniały (sic!). Było to dwóch przyszłych właścicieli tych przyczepek (na etapie projektowania) i 53 letni właściciel SKP[2] z naszymi uprawnieniami, który je zarejestrował robiąc fikcyjne OBT (pierwsze).
Sami się domyślacie, że było to zaraz przed wprowadzonym zakazem takich BT[3] na naszych SKP.
I zauważcie, jak niektórzy właściciele (także gloryfikowani przez zarząd naszego OSDS[4]-u i przez PISKP) – nie pierwszy już raz! – potrafią popsuć opinię na temat naszego UDS-owego środowiska! I jakoś mi nie jest w tym przypadku żal, że gdy już odbędzie swój wyrok, to potem zabiorą mu jeszcze dodatkowo nasze uprawnienia UDS-a na na kolejne 5 lat (ciekawe, czy i w tym przypadku tamtejsze starostwo stanie na wysokości zadania, jak w przypadku zwykłego pracobiorcy i UDS-a).
Osobiście uważam, że przyszedł już czas, że musimy powoli pozbywać się ich dominującej roli w prezentowaniu opinii o środowisku naszych SKP.
IV. Jak chcemy, to potrafimy.
Sam widziałem na podwórku jednego z naszych miłych Kolegów tzw. „anglika” i wysłuchałem opinii praktyka na temat poruszania się tymi pojazdami. I polecam, bo te sprowadzane z Niemiec są w gorszym stanie technicznym.
I popatrzcie, jak te „angliki” do nas już jadą . . . .
dP
[1] OBT, to okresowe badanie techniczne pojazdu (także tzw. „pierwsze”).
[2] SKP, to miejsce pracy UDS-a, czyli Stacja Kontroli Pojazdów (okręgowa lub podstawowa)
[3] BT, to badanie techniczne pojazdu, np. okresowe, dodatkowe (DBT) lub tzw. „pierwsze”, „z gazem”, itp.
[4] OSDS, to ogólnopolskie Stowarzyszenie Diagnostów Samochodowych, które powstało 1 lipca 2012 r., jeszcze z siedzibą w prywatnym mieszkaniu prezesa na II piętrze bloku mieszkalnego (chyba w przedpokoju).
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
wrz 12 2013
POTRAFIMY (?)
Potrafimy wszystko.
I. Potrafimy też dyskutować.
Właśnie przyjechałem i zaraz siadam do pisania do Was (i dla Was). Bardzo dziękuję tym wszystkim, którzy zechcieli się ze mną/z nami spotkać. Dziękuję serdecznie wszystkim tym, którzy nas na trasie ugościli. Dziękuję Karolińskim z Karoliny, przemiłym mieszkańcom Kaszub (całuję roczki Gospodyni za pyszne domowe ciasto) oraz mieszkańcom Ziemi Złotowskiej za smacznego karpia z własnego stawu.
Bardzo się cieszę, że potrafimy rozmawiać, dyskutować i spierać się bez agresji. A najważniejsze, że efektem tych dyskusji nie będzie wyrzucanie kogokolwiek z jakiegokolwiek grona. Bo my jednak, jak chcemy, to potrafimy – choć jeszcze nie wszyscy.
II. Nasza ostatnia ankieta.
Rozziew między wolnym rynkiem usług SKP a regulowaną ceną jest od dawna zauważalny i nie wymaga komentarza, oprócz pytania o przyczynę urzędniczych zaniechań w tym zakresie. Bo nasze Ministerstwo Transportu (…) nie robi nic w tym zakresie – nic! Przypatrują się tylko temu od wielu ostatnich lat, z opuszczonymi rękoma (jak jakie gamonie?), nie widząc co robić . . . .
Więc pomóżmy im podjąć tę trudną dla nich decyzję. Przecież potrafimy. Niech każdy z nas zagłosuje zgodnie ze swoim przekonaniem. Wyślemy im tę ankietę do Ministerstwa. Może w ten sposób pomożemy im podjąć tę trudna dla nich decyzję i wreszcie i nasza branża zyska kawałek normalności . . . .
III. Potrafimy także . . . . ?
Potrafimy także robić fikcyjne OBT[1]. Bo otrzymałem info o tym, że Policja w Chojnicach zatrzymała 3 osoby za fikcyjne rejestracje przyczepek samochodowych, tzw. „samoróbek”, które jeszcze fizycznie nie istniały (sic!). Było to dwóch przyszłych właścicieli tych przyczepek (na etapie projektowania) i 53 letni właściciel SKP[2] z naszymi uprawnieniami, który je zarejestrował robiąc fikcyjne OBT (pierwsze).
Sami się domyślacie, że było to zaraz przed wprowadzonym zakazem takich BT[3] na naszych SKP.
I zauważcie, jak niektórzy właściciele (także gloryfikowani przez zarząd naszego OSDS[4]-u i przez PISKP) – nie pierwszy już raz! – potrafią popsuć opinię na temat naszego UDS-owego środowiska! I jakoś mi nie jest w tym przypadku żal, że gdy już odbędzie swój wyrok, to potem zabiorą mu jeszcze dodatkowo nasze uprawnienia UDS-a na na kolejne 5 lat (ciekawe, czy i w tym przypadku tamtejsze starostwo stanie na wysokości zadania, jak w przypadku zwykłego pracobiorcy i UDS-a).
Osobiście uważam, że przyszedł już czas, że musimy powoli pozbywać się ich dominującej roli w prezentowaniu opinii o środowisku naszych SKP.
IV. Jak chcemy, to potrafimy.
Sam widziałem na podwórku jednego z naszych miłych Kolegów tzw. „anglika” i wysłuchałem opinii praktyka na temat poruszania się tymi pojazdami. I polecam, bo te sprowadzane z Niemiec są w gorszym stanie technicznym.
I popatrzcie, jak te „angliki” do nas już jadą . . . .
dP
[1] OBT, to okresowe badanie techniczne pojazdu (także tzw. „pierwsze”).
[2] SKP, to miejsce pracy UDS-a, czyli Stacja Kontroli Pojazdów (okręgowa lub podstawowa)
[3] BT, to badanie techniczne pojazdu, np. okresowe, dodatkowe (DBT) lub tzw. „pierwsze”, „z gazem”, itp.
[4] OSDS, to ogólnopolskie Stowarzyszenie Diagnostów Samochodowych, które powstało 1 lipca 2012 r., jeszcze z siedzibą w prywatnym mieszkaniu prezesa na II piętrze bloku mieszkalnego (chyba w przedpokoju).
By dP • DIAGNOSTA od BRD • Tags: angliki, BRD, motoryzacja, OSDS, PISKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), Stacja Kontroli Pojazdów (SKP), wyrok sądu