UDS i „tajemniczy klient”, czyli praca dla Dekry, ale . . .,
czy ktoś czasem nie będzie póniej wściekły?
Gdy w Internecie znalazłem, to pomyślałem, że . . . .(?). Ale najpierw poczytajcie sami:
„nr ref. (A) AUDYTOR – TAJEMNICZY KLIENT
(miejsce pracy – miasta wojewódzkie całej Polski)
DEKRA Polska w związku z realizacją obecnych oraz rozpoczęciem nowych projektów Mystery Shopper poszukuje osób do pracy w charakterze Tajemniczego Klienta.
Praca polega na ocenie jakości obsługi klienta w wybranych punktach sprzedaży samochodów nowych i używanych na terenie miast wojewódzkich całego kraju.
Praca ta jest zajęciem dodatkowym, wybranym kandydatom oferujemy możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia, elastycznego czasu pracy, atrakcyjnego wynagrodzenia w zależności od zaangażowania.
Poszukujemy osób zdecydowanych, mających cechy prawdziwego klienta.
Wymagania: wykształcenie wyższe, czynne prawo jazdy kat. B (posiadanie środka transportu samochód), dyspozycyjność czasowa w czasie realizacji audytów (dni robocze tygodnia), dostęp do Internetu.
Mile widziane osoby w średnim wieku z doświadczeniem w zakupie samochodów – zarówno nowych, jak i używanych
Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenia lub faktury VAT.”
Po pierwsze primo to pomyślałem, że jest to także praca dla wielu naszych Kolegów, choćby w segmencie (zakresie) sprzedaży samochodów używanych. I warto pamiętać, że nie jest to pierwsze takie ogłoszenie Dekry w ostatnim okresie czasu, co specyficznie stygmatyzuje ich firmę. W tym kontekście nie wiem, czy mocno zazdrościć (?) naszym Kolegom pracującym w ich sieci . . .?
Po drugie primo pomyślałem ponadto, że oferta ta jest dość elastyczna, to może być interesująca:
nie tylko dla tych naszych Kolegów, którzy chcą odejść z SKP, gdyż nie są niezadowoleni z dotychczasowych warunków pracy, ale
także dla tych, którzy niezadowoleni z warunków płacy chcą dorobić, pozostając w zawodzie UDS-a.
Ale temat „tajemniczego klienta” w naszej branży jest nieco (?) szerszy niż tylko nowa i ciekawa (?) praca dodatkowa. Temat ten od wielu lat przewija się w naszych rozmowach, nie tylko na forum w tzw. „grupie roboczej”.
Lobbyści PNP, a ślad za nimi urzędnicy resortu infrastruktury chcą wprowadzić to specyficzne narzędzie do kontroli naszej pracy na SKP. I dla jasności, nie chodzi tu o kontrolę (właściciela!) SKP, tylko chodzi o kontrolę sposobu wykonywania pracy przez naszych Kolegów UDS-ów.
I jeśli jestem zdecydowanym przeciwnikiem tego typu kontroli w odniesieniu do naszego UDS-owego środowiska (bo nie mamy wpływu na polecenia właścicieli SKP w tym zakresie typu „płacę i wymagam!”), to nie jest żadną tajemnicą, że ja nie mam nic przeciwko temu, aby instytucję „tajemniczego klienta” wykorzystać do kontroli naszych SKP w kierunku sposobu i zakresu wywiązywania się właścicieli z realizacji obowiązków wynikających z PoRD, Prawa pracy (BHP, estetyka, jakość i stan techniczny urządzeń kontrolnych, itp., itd., et’cetera).
Jestem przekonany, że to specyficzne narzędzie już od bardzo wielu lat powinno być skutecznie wykorzystywane przez PISKP do monitorowania sytuacji na rynku SKP. Kolejne zarządy przespały tę kwestię pozostawiając inicjatywę w tym zakresie swojej konkurencji.
Bo pamiętam, jak Jarek Dul na jednym z pierwszych naszych spotkań w Leszczynku informował nas, że podobne działania podjęli już w ramach współpracy z SKP-Pro i SITK. A niedawna informacja od pana Grzegorza Krzemienieckiego o tym, jak systematycznie wzrasta ilość użytkowników ich oprogramowania może też świadczyć, że to specyficzne narzędzie, gdy jest umiejętnie wykorzystywane, to spełnia swoje zadanie.
Ale poza wszystkim jedno jest pewne, że Gorbaczow miał rację mówiąc: „Jeśli nie my, to kto? Jeśli nie teraz, to kiedy?”
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lis 30 2013
UDS I TAJEMNICZY KLIENT
UDS i „tajemniczy klient”, czyli praca dla Dekry, ale . . .,
czy ktoś czasem nie będzie póniej wściekły?
Gdy w Internecie znalazłem, to pomyślałem, że . . . .(?). Ale najpierw poczytajcie sami:
„nr ref. (A) AUDYTOR – TAJEMNICZY KLIENT
(miejsce pracy – miasta wojewódzkie całej Polski)
DEKRA Polska w związku z realizacją obecnych oraz rozpoczęciem nowych projektów Mystery Shopper poszukuje osób do pracy w charakterze Tajemniczego Klienta.
Praca polega na ocenie jakości obsługi klienta w wybranych punktach sprzedaży samochodów nowych i używanych na terenie miast wojewódzkich całego kraju.
Praca ta jest zajęciem dodatkowym, wybranym kandydatom oferujemy możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia, elastycznego czasu pracy, atrakcyjnego wynagrodzenia w zależności od zaangażowania.
Poszukujemy osób zdecydowanych, mających cechy prawdziwego klienta.
Wymagania: wykształcenie wyższe, czynne prawo jazdy kat. B (posiadanie środka transportu samochód), dyspozycyjność czasowa w czasie realizacji audytów (dni robocze tygodnia), dostęp do Internetu.
Mile widziane osoby w średnim wieku z doświadczeniem w zakupie samochodów – zarówno nowych, jak i używanych
Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenia lub faktury VAT.”
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Po pierwsze primo to pomyślałem, że jest to także praca dla wielu naszych Kolegów, choćby w segmencie (zakresie) sprzedaży samochodów używanych. I warto pamiętać, że nie jest to pierwsze takie ogłoszenie Dekry w ostatnim okresie czasu, co specyficznie stygmatyzuje ich firmę. W tym kontekście nie wiem, czy mocno zazdrościć (?) naszym Kolegom pracującym w ich sieci . . .?
Po drugie primo pomyślałem ponadto, że oferta ta jest dość elastyczna, to może być interesująca:
Ale temat „tajemniczego klienta” w naszej branży jest nieco (?) szerszy niż tylko nowa i ciekawa (?) praca dodatkowa. Temat ten od wielu lat przewija się w naszych rozmowach, nie tylko na forum w tzw. „grupie roboczej”.
Lobbyści PNP, a ślad za nimi urzędnicy resortu infrastruktury chcą wprowadzić to specyficzne narzędzie do kontroli naszej pracy na SKP. I dla jasności, nie chodzi tu o kontrolę (właściciela!) SKP, tylko chodzi o kontrolę sposobu wykonywania pracy przez naszych Kolegów UDS-ów.
I jeśli jestem zdecydowanym przeciwnikiem tego typu kontroli w odniesieniu do naszego UDS-owego środowiska (bo nie mamy wpływu na polecenia właścicieli SKP w tym zakresie typu „płacę i wymagam!”), to nie jest żadną tajemnicą, że ja nie mam nic przeciwko temu, aby instytucję „tajemniczego klienta” wykorzystać do kontroli naszych SKP w kierunku sposobu i zakresu wywiązywania się właścicieli z realizacji obowiązków wynikających z PoRD, Prawa pracy (BHP, estetyka, jakość i stan techniczny urządzeń kontrolnych, itp., itd., et’cetera).
Jestem przekonany, że to specyficzne narzędzie już od bardzo wielu lat powinno być skutecznie wykorzystywane przez PISKP do monitorowania sytuacji na rynku SKP. Kolejne zarządy przespały tę kwestię pozostawiając inicjatywę w tym zakresie swojej konkurencji.
Bo pamiętam, jak Jarek Dul na jednym z pierwszych naszych spotkań w Leszczynku informował nas, że podobne działania podjęli już w ramach współpracy z SKP-Pro i SITK. A niedawna informacja od pana Grzegorza Krzemienieckiego o tym, jak systematycznie wzrasta ilość użytkowników ich oprogramowania może też świadczyć, że to specyficzne narzędzie, gdy jest umiejętnie wykorzystywane, to spełnia swoje zadanie.
Ale poza wszystkim jedno jest pewne, że Gorbaczow miał rację mówiąc: „Jeśli nie my, to kto? Jeśli nie teraz, to kiedy?”
Pozdrawiam weekendowo
Trzymajcie się ciepło i zdrowo
Dziadek Piotra
By dP • PRACA i PŁACA UDS-a, czyli Uprawnionego Diagnosty Samochodowego, Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, diagnosta samochodowy, konsultacje Ministerstwa Transportu, PISKP, PNP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola Zarządu OSDS, Stacja Kontroli Pojazdów (SKP)