Na większości stacji nie wykonują analizy spalin a to dowodzi, że po prostu nie potrafią albo nikt ich tego nie nauczył.
Często bywa na egzaminach w TDT pytanie opisowe na temat analizy spalin. W tym przypadku diagnosta pewnie zapomniał o warunkach wykonania analizy spalin. Jakbym nie pracował w Międzyrzecu Podlaskim na stacji kontroli Pojazdów, to zapewne też bym nie umiał wykonać analizy spalin ( bo wcześniejszy pracodawca nie dał mi nawet możliwości się nauczenia obsługi urządzeń będących na wyposażeniu stacji ), a tak chociaż się nauczyłem obsługi urządzeń, które są na wyposażeniu stacji.
Ps.
Ja wciąż jestem badany przez lekarzy sądowych bo sąd podważa ich badania. W chwili obecnej nie pracuję tylko siedzę w domu ponad rok. Dzięki Twojej dobrej reklamie jestem czytelnikiem „Serwisu Motoryzacyjnego” . Choć nie mając sporego dochodu ( 500 zł miesięcznie ) zamawiam pismo.
Wielkie zdziwienie było, że dowiedziałem się o ich czasopiśmie z Twojego bloga.
Pozdrawiam Kazik wczorajszy solenizant.”
– – – – – – – – – –
No sam nie wiem, co napisać oprócz powrotu do pełnego zdrowia naszemu Koledze i niedawnemu solenizantowi. Przypomnę tylko, że z chwilą wypadku przy pracy, za akceptacją swojego WK pracował na SKP i wykonywał obowiązki insp. UDS-a będąc zatrudniony na etacie . . . . – frezera (sic?).
No cóż, bo u nas to „co kraj, to obyczaj”, co powiat, to inny świat.
A jeśli chodzi o ten protokół z Kontroli spalin, to dzwoniący do mnie Kolega twierdzi, że jest tam jeszcze jedna zagwostka, której podobno większośc z nas nie widzi . . . .?
Być może, że nasz dzwoniący do mnie Kolega się nie myli. Być może, że to my nie wiemy wszystkiego. Ale jedno jest pewne, potrzebujemy szkoleń nie tylko z części teoretycznej.
II. Słuszna krytyka podziałała.
Chciała, niechciała, a nasza słuszna medialna krytyka podziałała –
Chodzi o to, że TDT zrozumiał swój błąd i tym razem rozesłał swoje stanowisko do wszystkich powiatów i na wszystkie SKP, a nie tylko do PISKP. Lepiej późno niż wcale. Jak się chce, to można!
Miejmy nadzieję, że od tego momentu polepszą sie relacje resortowych urzędników ze wszystkimi branżowymi podmiotami. A, że nadal brak ich oficjalnego stanowiska w sprawie kolizji pojazdów z gazem, to już inna sprawa, choć nadal ciekawa.
III. Przynależność do SITK.
Poniżej publikuję zaświadczenie o nr konta naszego SITK „Zagłębia Miedziowego”, co może się przydać tym firmom, które w charakterze sponsora zechcą wesprzeć naszą działalność lub tym wszystkim, którzy są lub zostaną członkami naszego Oddziału. Nasza składka jest w wysokości 60 zł rocznie lub 5 zł miesięcznie, co nie wydaje się wygórowaną propozycją, biorąc pod uwagę skalę i rodzaj prowadzonej działalności. Składkę można wpłacać na nowy numer podanego poniżej konta. Współpracujemy z innymi bratnimi organizacjami technicznymi.
Przypomnę tylko, że nasz Statut nie wyklucza przynależności z ościennych terenów lub innych regionów Kraju. Zapraszamy więc Kolegów do wsparcia naszych inicjatyw poprzez członkowstwo w naszym Oddziale SITK RP.
Mamy co robić już dziś (zbliżająca się konferencja majowa), mamy miejsce dla kolejnych branżowych inicjatyw i przed nikim nie zamykamy drzwi.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
mar 9 2015
PONIEDZIAŁKOWE
Poniedziałkowe „to i owo” – zawsze branżowo.
I. Napisał nasz Kolega w kontekście https://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/kontrola-kontroli/
„Witaj.
Dobrze Błażeju opisałeś.
Na większości stacji nie wykonują analizy spalin a to dowodzi, że po prostu nie potrafią albo nikt ich tego nie nauczył.
Często bywa na egzaminach w TDT pytanie opisowe na temat analizy spalin. W tym przypadku diagnosta pewnie zapomniał o warunkach wykonania analizy spalin. Jakbym nie pracował w Międzyrzecu Podlaskim na stacji kontroli Pojazdów, to zapewne też bym nie umiał wykonać analizy spalin ( bo wcześniejszy pracodawca nie dał mi nawet możliwości się nauczenia obsługi urządzeń będących na wyposażeniu stacji ), a tak chociaż się nauczyłem obsługi urządzeń, które są na wyposażeniu stacji.
Ps.
Ja wciąż jestem badany przez lekarzy sądowych bo sąd podważa ich badania. W chwili obecnej nie pracuję tylko siedzę w domu ponad rok. Dzięki Twojej dobrej reklamie jestem czytelnikiem „Serwisu Motoryzacyjnego” . Choć nie mając sporego dochodu ( 500 zł miesięcznie ) zamawiam pismo.
Wielkie zdziwienie było, że dowiedziałem się o ich czasopiśmie z Twojego bloga.
Pozdrawiam Kazik wczorajszy solenizant.”
– – – – – – – – – –
No sam nie wiem, co napisać oprócz powrotu do pełnego zdrowia naszemu Koledze i niedawnemu solenizantowi. Przypomnę tylko, że z chwilą wypadku przy pracy, za akceptacją swojego WK pracował na SKP i wykonywał obowiązki insp. UDS-a będąc zatrudniony na etacie . . . . – frezera (
sic?).
No cóż, bo u nas to „co kraj, to obyczaj”, co powiat, to inny świat.
A jeśli chodzi o ten protokół z Kontroli spalin, to dzwoniący do mnie Kolega twierdzi, że jest tam jeszcze jedna zagwostka, której podobno większośc z nas nie widzi . . . .?
Być może, że nasz dzwoniący do mnie Kolega się nie myli. Być może, że to my nie wiemy wszystkiego. Ale jedno jest pewne, potrzebujemy szkoleń nie tylko z części teoretycznej.
II. Słuszna krytyka podziałała.
Chciała, niechciała, a nasza słuszna medialna krytyka podziałała –
https://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/stanowisko-tdt/
Chodzi o to, że TDT zrozumiał swój błąd i tym razem rozesłał swoje stanowisko do wszystkich powiatów i na wszystkie SKP, a nie tylko do PISKP. Lepiej późno niż wcale. Jak się chce, to można!
Miejmy nadzieję, że od tego momentu polepszą sie relacje resortowych urzędników ze wszystkimi branżowymi podmiotami. A, że nadal brak ich oficjalnego stanowiska w sprawie kolizji pojazdów z gazem, to już inna sprawa, choć nadal ciekawa.
III. Przynależność do SITK.
Poniżej publikuję zaświadczenie o nr konta naszego SITK „Zagłębia Miedziowego”, co może się przydać tym firmom, które w charakterze sponsora zechcą wesprzeć naszą działalność lub tym wszystkim, którzy są lub zostaną członkami naszego Oddziału. Nasza składka jest w wysokości 60 zł rocznie lub 5 zł miesięcznie, co nie wydaje się wygórowaną propozycją, biorąc pod uwagę skalę i rodzaj prowadzonej działalności. Składkę można wpłacać na nowy numer podanego poniżej konta. Współpracujemy z innymi bratnimi organizacjami technicznymi.
Przypomnę tylko, że nasz Statut nie wyklucza przynależności z ościennych terenów lub innych regionów Kraju. Zapraszamy więc Kolegów do wsparcia naszych inicjatyw poprzez członkowstwo w naszym Oddziale SITK RP.
Mamy co robić już dziś (zbliżająca się konferencja majowa), mamy miejsce dla kolejnych branżowych inicjatyw i przed nikim nie zamykamy drzwi.
Trzymajcie się, bo ten tydzień ma aż 7 dni (?).
Poniedziałkowo pozdrawia
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – –
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: branżowe organizacje, praca diagnosty, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola starostwa, rola TDT, SITK