PONIEDZIAŁKOWE

Rate this post

Poniedziałkowe „to i owo”  – zawsze branżowo.

 I. Napisał nasz Kolega w kontekście http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/kontrola-kontroli/

Witaj. 

Dobrze Błażeju opisałeś.

Na większości stacji nie wykonują analizy spalin a to dowodzi, że po prostu nie potrafią albo nikt ich tego nie nauczył.

Często bywa na egzaminach w TDT pytanie opisowe na temat analizy spalin. W tym przypadku diagnosta pewnie zapomniał o warunkach wykonania analizy spalin. Jakbym nie pracował w Międzyrzecu Podlaskim na stacji kontroli Pojazdów, to zapewne też bym nie umiał wykonać analizy spalin ( bo wcześniejszy pracodawca nie dał mi nawet możliwości się nauczenia obsługi urządzeń będących na wyposażeniu stacji ), a tak chociaż się nauczyłem obsługi urządzeń, które są na wyposażeniu stacji.

Ps.

Ja wciąż jestem badany przez lekarzy sądowych bo sąd podważa ich badania. W chwili obecnej  nie pracuję tylko siedzę w domu ponad rok. Dzięki Twojej dobrej reklamie jestem czytelnikiem „Serwisu Motoryzacyjnego” . Choć nie mając sporego dochodu (  500 zł miesięcznie ) zamawiam pismo.

Wielkie zdziwienie było, że dowiedziałem się o ich czasopiśmie z Twojego  bloga.

Pozdrawiam  Kazik wczorajszy solenizant.”

– – – – – – – – – –

No sam nie wiem, co napisać oprócz powrotu do pełnego zdrowia naszemu Koledze i niedawnemu solenizantowi. Przypomnę tylko, że z chwilą wypadku przy pracy, za akceptacją swojego WK pracował na SKP i wykonywał obowiązki insp. UDS-a będąc zatrudniony na etacie . . . . – frezera (sic?).

No cóż, bo u nas to „co kraj, to obyczaj”, co powiat, to inny świat.

A jeśli chodzi o ten protokół z Kontroli spalin, to dzwoniący do mnie Kolega twierdzi, że jest tam jeszcze jedna zagwostka, której podobno większośc z nas nie widzi . . . .?

Być może, że nasz dzwoniący do mnie Kolega się nie myli. Być może, że to my nie wiemy wszystkiego. Ale jedno jest pewne, potrzebujemy szkoleń nie tylko z części teoretycznej.

 

II. Słuszna krytyka podziałała.

Chciała, niechciała, a nasza słuszna medialna krytyka podziałała –

http://www.diagnostasamochodowy.pl/2015/stanowisko-tdt/

Chodzi o to, że TDT zrozumiał swój błąd i tym razem rozesłał swoje stanowisko do wszystkich powiatów i na wszystkie SKP, a nie tylko do PISKP. Lepiej późno niż wcale. Jak się chce, to można!

Miejmy nadzieję, że od tego momentu polepszą sie relacje resortowych urzędników ze wszystkimi branżowymi podmiotami. A, że nadal brak ich oficjalnego stanowiska w sprawie kolizji pojazdów z gazem, to już inna sprawa, choć nadal ciekawa.

 

III. Przynależność do SITK.

Poniżej publikuję zaświadczenie o nr konta naszego SITK „Zagłębia Miedziowego”, co może się przydać tym firmom, które w charakterze sponsora zechcą wesprzeć naszą działalność lub tym wszystkim, którzy są lub zostaną członkami naszego Oddziału. Nasza składka jest w wysokości 60 zł rocznie lub 5 zł miesięcznie, co nie wydaje się wygórowaną propozycją, biorąc pod uwagę skalę i rodzaj prowadzonej działalności.   Składkę można wpłacać na nowy numer podanego poniżej konta. Współpracujemy z innymi bratnimi organizacjami technicznymi.

Przypomnę tylko, że nasz Statut nie wyklucza przynależności z ościennych terenów lub innych regionów Kraju. Zapraszamy więc Kolegów do wsparcia naszych inicjatyw poprzez członkowstwo w naszym Oddziale SITK RP.

Mamy co robić już dziś (zbliżająca się konferencja majowa), mamy miejsce dla kolejnych branżowych inicjatyw i przed nikim nie zamykamy drzwi.

 

Trzymajcie się, bo ten tydzień ma aż 7 dni (?).

Poniedziałkowo pozdrawia

Dziadek Piotra

– – – – – – – – – – –

składka

 

Loading