DEKRA I DTD

Rate this post

DEKRA Polska Sp. z o.o. wskazała, aby doprecyzować pojęcie „zastosowania technologii paliw alternatywnych ” tak, żeby dodatkowa masa wynikała przynajmniej w przeważającej swej części z zastosowania technologii paliw alternatywnych.

Zdaniem MIB doprecyzowanie, że dopuszczalna masa całkowita w przypadku wymienionych pojazdów w § 1 pkt 3 lit. b – d może zostać powiększona o dodatkową masę – maksymalnie o 1 tonę z racji zastosowania technologii paliw alternatywnych w sposób jasny i zrozumiały wskazuje podstawy powiększnia o dodatkową masę.

DEKRA Polska Sp. z o.o. przedstawiła uwagi natury edycyjnej, które nie zostały uwzględnione.
Ministerstwo pragnie wyjaśnić, że § 1 pkt 3 lit. a projektu rozporządzenia zmienia § 3 ust. 1 lit. pkt 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
DZIAŁ II „Wymiary, masy i naciski osi pojazdu” ww. rozporządzenia w obecnym brzmieniu wszedł w życie z dniem 1 stycznia 2017 r.
– – – – – – –
Z internetowej strony:
1/
http://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12296603/katalog/12422068#12422068
2/
http://legislacja.rcl.gov.pl/docs//523/12296603/12422068/12422071/dokument296029.pdf

Loading