Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
daro
22 lipca 2022 @ 17:11
czytam i nie wierzę….
Marek
22 lipca 2022 @ 21:33
I obiecane podwyżki płacy znowu w odstawkę. Chyba trzeba zmieniać zawód. Jak zacznie brakować diagnostów i na wszystkich stacjach będą kolejki to szybko podniosą ceny bt.
skp_po_pwa
23 lipca 2022 @ 08:32
1. Czy ktoś analizował raporty z Niemczech dot. usterek ? łatwo napisać ze 13 % aut nie przeszło btp za 1- ym razem, choć nie wiadomo co było powodem.
2. Śmiesznie czyta się o prawidłowym wdrożeniu dyrektywy z ….. 2014 r . Od tego czasu minęło 8 lat. Co Pan Oleksiak robił przez te lata, że dyrektywa nie została poprawnie wdrożona?