wrz 8 2024
3 komentarze
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
Radecki
9 września 2024 @ 07:25
No i tajemnicę braku waloryzacji opłaty za BT mamy rozwiązaną.
Dziadek Piotra popsuł mi niedzielę tym pismem.
xqwz
9 września 2024 @ 16:18
Dla przeciwników rolniczych poza SKP można powiedzieć, że na razie nie ma co się martwić bo będzie sobie przepis ale mało która stacja będzie z niego korzystać. Wynika to z konieczności doposażenia się w wiele przyrządów na wyjazdy (lista była w projekcie rozporządzenia) a bez podwyżek to komu się chce doposażać. Jak ktoś nie ma zdublowanych przyrządów na SKP to nawet nie ma za bardzo możliwości zabierania ich na wyjazd bo jeśli ma jeden dymomierz to jak to się stało, że w tym samym czasie badał u rolnika i w tym samym czasie drugi diagnosta sprawdził samochód osobowy Diesla jeśli dymomierz mają jeden. Więc tu nawet cięzko się wytłumaczyć a dublowanie przyrządów na SKP to koszty.
Dziadek Piotra
11 września 2024 @ 12:54
Ja wolę dmuchać na zimne . . . . .
Wystarczy, że znajdzie się podmiot (prywatny lub publiczny) wyposażony na początek w jedną lub dwie mobilne SKP, które przecież mamy już na naszym rynku, np. GITD.
Najpierw zdominują rynek BT pojazdów „rolniczych” w jednym powiecie, potem w jednym województwie, a potem w . . . . . – ?
Ale może ja mam zbyt bujną wyobraźnię?
Pozdrawiam
dP