Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
9 września 2024 @ 07:25
No i tajemnicę braku waloryzacji opłaty za BT mamy rozwiązaną.
Dziadek Piotra popsuł mi niedzielę tym pismem.
9 września 2024 @ 16:18
Dla przeciwników rolniczych poza SKP można powiedzieć, że na razie nie ma co się martwić bo będzie sobie przepis ale mało która stacja będzie z niego korzystać. Wynika to z konieczności doposażenia się w wiele przyrządów na wyjazdy (lista była w projekcie rozporządzenia) a bez podwyżek to komu się chce doposażać. Jak ktoś nie ma zdublowanych przyrządów na SKP to nawet nie ma za bardzo możliwości zabierania ich na wyjazd bo jeśli ma jeden dymomierz to jak to się stało, że w tym samym czasie badał u rolnika i w tym samym czasie drugi diagnosta sprawdził samochód osobowy Diesla jeśli dymomierz mają jeden. Więc tu nawet cięzko się wytłumaczyć a dublowanie przyrządów na SKP to koszty.
11 września 2024 @ 12:54
Ja wolę dmuchać na zimne . . . . .
Wystarczy, że znajdzie się podmiot (prywatny lub publiczny) wyposażony na początek w jedną lub dwie mobilne SKP, które przecież mamy już na naszym rynku, np. GITD.
Najpierw zdominują rynek BT pojazdów „rolniczych” w jednym powiecie, potem w jednym województwie, a potem w . . . . . – ?
Ale może ja mam zbyt bujną wyobraźnię?
Pozdrawiam
dP