KOALICJA DLA BRD

5/5 - (1 vote)

Koalicja dla BRD (Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego).

Po tej katastrofie oraz po tym katastrofalnym wyroku sądu uważam, że te trzy zgony, tych 18-tu poszkodowanych (w tym ciężko i nieodwracalnie ranni), to już za dużo!

Ten skandaliczny wyrok jest dowodem nie tylko na naszą branżową zmowę milczenia – https://www.diagnostasamochodowy.pl/2024/skandaliczny-wyrok-co-do-katastrofy-w-rd-po-bt-niesprawnej-przyczepki/

Ten wyrok jest także jakimś symbolem nieudolności:

    • organów ścigania w naszych sprawach, czyli nieudolności Policji i Prokuratury, które nie potrafiły zebrać stosownych dowodów,

    • biegłych i rzeczoznawców, pracujących na rzecz wyjaśnienia przyczyn wypadków drogowych, których sądy traktują już gorzej, jak świadka z mentalnością uczniaka szkoły podstawowej,

    • wymiaru sprawiedliwości, które po 8 latach rządu PiS-u jest w kompletnej ruinie.



Czy nie macie czasem wrażenia, że wielu z nas ma także tę symboliczną krew na rękach i w jakiejś części także odpowiada za tę katastrofę, jak choćby swoim wieloletnim zaniechaniem dla działań pożądanych z punktu widzenia BRD?

Czas z tym wreszcie skończyć! Musi się skończyć ta zmowa milczenia o jakości BT na naszych SKP!!!

Realizacja tego postulatu musi rozpocząć się od zbudowania KOALICJI NA RZECZ BRD!

Ja się już wcale nie zastanawiam nad tym, czy jest możliwe zbudowanie takiej koalicji lub, czy też nasze środowisko zechce jeszcze podjąć taką inicjatywę. Bo taka koalicja musi, Musi, MUSI (!!!) powstać, czym szybciej tym lepiej!

W tym celu należy wykorzystać wszelkie i wszystkie dostępne narzędzia:

  • media,

  • wszystkich uczestników naszej branżowej gry,

  • wszystkie nasze branżowe organizacje, w tym te skupiające przedsiębiorców oraz pracowników SKP, włącznie z sieciami SKP,

  • całe środowisko związane z dotychczasowym nadzorem nad naszymi SKP w WK/starostwie, włącznie z ich organizacyjnymi reprezentacjami,

  • wszystkie gospodarcze podmioty realizujące jakiekolwiek zadania na rzecz SKP,

  • placówki naukowe oraz realizujące zadania na rzecz BRD,

  • kancelarie prawne lub przedstawicieli prawniczych korporacji, dla których problemy BRD nie stanowią bariery „nie do przebycia”,

  • urzędników DTD, inspektorów GITD, Policji i innych instytucji podległych rządowi,

  • wszystkich innych osób i instytucji lub organizacji, które zechcą wesprzeć nas w tym przedsięwzięciu.

Po tych trzech tragicznych zgonach, po tej ilości przelanej krwi w tej katastrofie na drodze S3 pozwalam sobie wyrazić szczerą nadzieję, że przykład tej sprawy stanie się przedmiotem każdego naszego branżowego spotkania, tak w trakcie tradycyjnego szkoleniowego panelu na TTM w Poznaniu (4-7.04.br.), jak i w Zakopanem, na kolejnym Zjeździe  PISKP w maju 2024 r.

Ponadto stoję na stanowisku, że w tej sprawie należy wnioskować o kasację tego wyroku lub spowodowanie wniesienia skargi o wznowienie tego postępowania!1

Bo tak dalej być już nie może!

W tym celu należy nawiązać kontakt z jakąś organizacją KGHM-u, w celu uzyskania ewentualnego wsparcia, albowiem wielu poszkodowanych w tej katastrofie, to właśnie pracownicy tej firmy.

Apeluję także o przerwanie tej naszej branżowej zmowy milczenia na temat jakości BT na SKP!

Bardzo Was proszę, pomóżcie zwołać specjalne branżowe spotkanie, na którym trzeba pilnie zarysować niezbędne kroki do wykonania, aby już nigdy w Polsce nie wydarzyła się podobna katastrofa i podobnie katastrofalny wyrok.

Będę zobowiązany za wszelką pomoc w tym zakresie, za wszelkie sugestie w tej sprawie.

Mam nadzieję, że także Wy nie akceptujecie już obecnej sytuacji i wesprzecie Koalicję na rzecz BRD, o co bardzo proszę.



Dziadek Piotra

– – – – – – – – – – – – –

1 Zarówno skarga kasacyjna (kasacja) jak i skarga o wznowienie postępowania są nadzwyczajnymi środkami zaskarżenia.

Loading