MINISTERIALNY SZWINDEL Z ZADYMIENIEM

Rate this post

Gdy przed wielu laty zrezygnowano z obowiązku czytania TZ silnika, to bardzo niewielu z nas zastanawiało się na przyczynami takiego kroku ze strony DTD (resortu transportu). Generalnie w branży dominowało zadowolenie, że:

  • z jednej strony zmniejszył się zakres obowiązkowych czynności na SKP,
  • z drugiej strony poszerzył się zakres szarej strefy w zakresie możliwości wymiany silnika w danym pojeździe.

Ale zastanawiam się, czy to tylko takie były intencje tych ówczesnych zmian po stronie prawodawcy. Jestem ciekawy, jakie będzie Wasze stanowisko w tym zakresie, gdy weźmiemy pod uwagę dostrzegalne różnice w brzmieniu przepisów UE w stosunku do tych przepisów, którymi nas karmiono. 

Ale poczytajcie sami i zastanówcie się czasami, jakie rzeczywiście intencje przyświecały inicjatorom zmian w naszej części ustawy PoRD (poniżej).

 

Już i Wy także zauważyliście?

To pozdrawiam spostrzegawczych.

dziadek Piotra

– – – – – – – – – –

P.S.

 

Loading