al-kaida i . . .?

Rate this post

al-kaida i Nowoczesny Warsztat . . .Wink ?

Musicie przyznać, że w ostatnich latach tzw. „al-kaida” namieszała na całym naszym Świecie. Co roku we wrześniu powtarzają się ich groźby. Niektórzy twierdzą, że jest nadal sponsorowana przez najbogatsze arabskie rody świata, w tym królewska rodzinę Saudyjczyków. Podobno dzięki ropie naftowej mają tyle grosików, że są już w stanie kupić dosłownie wszystko. Inwestują w fabryki (także branża motoryzacyjne), kupują usługi, w tym przychylność wielu lobbystów i mediów.

 

I. Nasi „złotouści” niczym al-kaida?

12 września 2013 r. przywódca al-kaidy przekonując do ataków na USA dodał, że te ataki powinny sprawić, że Ameryka będzie „utrzymywana w napięciu”, nie wiedząc, kiedy i gdzie spadnie na nią następny cios, czyli inaczej mówiąc, cyt.:

będą spać w butach z bronią u nogi w oczekiwaniu na . . .”,

jak onegdaj powiedział nasz branżowy klasyk T. Jarmuziewicz na podobieństwo . . . . (?).

No właśnie, tu mam mały problem. Czy to al-kaida ściągnęła powiedzenie od T. Jarmuziewicza, czy też to On wziął sobie tak mocno do serca metody działania al-kaidy . . .?

A Wy co o tym sądzicie?

A zauważyliście już, jak na swoim nowym stanowisku męczy się następca pana Jarmuziewicza – i też poseł (nomen omen)?

Pierwszą wpadkę już zaliczył (czyżby specjalnie mieszał za grosiki . . .?). I otrzymał już pierwszą reprymendę. Więc już tylko polecam moje motto: nie pchaj się pan na afisz, jak nie potrafisz.

 

II. Nowoczesny Warsztat.

Ten mój ulubiony (za fachowe porady) miesięcznik tym razem dał małą plamę. Chodzi tu o Nowoczesny Warsztat[1], który umieścił informację o planowanym podniesieniu standardu BT[2] motocykli – poniżej.

Jak już uważnie przeczytacie, to zapewne zauważycie, tak jak i ja zauważyłem, że w tym artykule napisanym niewątpliwie przez lobbystów od PNP[3] lub za ich pieniądze/grosiki/srebrniki pomieszano prawdę z kłamstwem. Typowe także dla działania al-kaidy, którą wspierają Saudyjczycy. Zapewne dlatego też, nie tylko nikt nie chciał się pod tym artykułem podpisać (ze wstydu), ale i pozostawiony został bez właściwego w tym wypadku (i wymaganego oraz pożądanego) redakcyjnego komentarza (Money Mouth?).

Więc wyręczając W.Szan. Redakcję NW spieszę donieść, że:

  1. Nie jest prawdą, bo z żadnych badań naukowych to nie wynika, że przyczyną wzrastającej ilości wypadków z udziałem motocykli na europejskich drogach był ich zły stan techniczny.
  2. Nie jest prawdą, bo z żadnych badań naukowych to nie wynika, że przyczyną wzrastającej ilości wypadków z udziałem motocykli na polskich drogach był ich zły stan techniczny.
  3. Nie jest prawdą, bo z żadnych badań naukowych to nie wynika, że co najmniej 5-ciu kierujących motocyklem ginie codziennie na europejskich drogach z powodu awarii technicznych, co sugerują lobbyści z ProfiAuto.
  4. Nie jest prawdą, bo z żadnych badań naukowych to nie wynika, że co dwunasty wypadek z udziałem motocykli na europejskich drogach był ich zły stan techniczny.

Tak się zastanawiam, czy to może al-kaida miesza nam w głowach, chcąc wywołać wojnę medialną? Może to Saudyjczycy ze swoją ogromna kasą wchodzą także w skład naszych lobbystów PNP i ProfiAuto? Czy to jest całkiem niemożliwe Undecided?

Uważam, że w przypadku tak szanowanego w naszej branży miesięcznika, pozostawianie takiego artykułu bez komentarza jest małym nadużyciem wobec Czytelników. I jako czytelnik mam nadzieję, że więcej się taka sytuacja nie powtórzy.

Pozdrawiam i do lektury namawiam

Dziadek Piotra

Scan BT motocykli


[1]    Wydanie nr 9 z września br. na stronie 4, umieszczone na samym dole (niżej się nie dało . . .).

[2]    BT, to badanie techniczne pojazdy wykonywane przez UDS-a na SKP, które może być okresowe i obowiązkowe (OBT) lub dodatkowe (DBT).

[3]    PNP, to producenci nowych pojazdów.

Loading