KŁAMSTWO (?) – OSĄDŹCIE SAMI

Rate this post

Kłamstwo (?) – osądźcie sami, gdy przeczytacie.

 

I. Koniec tradycyjnych kursów . . .?

Świat biegnie do przodu, zmieniają się tradycyjne role dotychczasowych firm, które monopolizowały rynek dostępu do informacji, do szkoleń. Rośnie rola Internetu w tym zakresie – i to systematycznie.

Biegam sobie wczoraj po słowie ”diagnosta SKP” i co widzę? Internetowy kurs dla kandydatów do naszego zawodu UDS-a. No, zaczęło się także w naszej branży . . . – pomyślałem.

Ale popatrzcie sami i pomyślcie, co z dotychczasowymi firmami i oferowanymi przez nie kursami http://www.youtube.com/watch?v=Nrw-z5Pdrps

 

II. W tv znowu kłamią . . . – w sprawie nowych aut?

W głównym wydaniu niedzielnego dziennika tv na jedynce usłyszeliśmy, że przyczyną wypadków w Polsce jest stan techniczny pojazdów (sic!). A za ten stan techniczny, to my przecież odpowiadamy oraz nasi pracodawcy, czyli właściciele naszych SKP.

Informacja ta została podane bez żadnego merytorycznego uzasadnienia, choć zaraz po niej wypowiadał się fachowiec, który już nie wskazywał na zły stan techniczny poruszających się pojazdów, tylko na prędkość, jako główną i podstawową przyczynę wypadków drogowych w Polsce.

Więc ktoś tu kłamał. Albo fachowiec, albo ta panienka z telewizyjnego okienka, do której (lub do jej szefa!) już prawdopodobnie dotarli lobbyści od PNP[1]. Zapomnieli jej tylko jeszcze zdradzić swoją tajemnicę, że najlepszym sposobem na uniknięcie jakiegokolwiek wypadku drogowego (JAKIEGOKOLWIEK!) jest zakup nowego auta u jednego z członków wiadomego stowarzyszenia, a potem obligatoryjne ponawianie tego zakupu co trzy lata.

Hit with Brick

 

III. Rozmowy, ale bez nas . . .

Wszelkie dyskrecjonalne rozmowy (np. z pominięciem naszego środowiska) są podejrzane. Ich uczestnicy boją się takiej konfrontacji z nami, bo mają nieczyste intencje i nieczyste sumienia. Osoba, która ma czyste intencje nie boi się konfrontacji swoich poglądów z innymi.

I tak należy spoglądać na wszelkie tajne i tajniackie uzgodnienia, rodem z okresu Zimnej Wojny. Bo wszystkie takie tajne rozmowy – w przypadku dzisiejszej naszej demokracji – jest dowodem na to, że dla rządzących wrogiem nie jest już przysłowiowy „Niemiec”, przed którym trzeba chronić wszelkie informacje. Tym wrogiem dla urzędników stało się nasze własne społeczeństwo.

W ton i treść z pkt II wpisuje się zwyczaj pomijania naszego środowiska w ważnych rozmowach. Najczęściej z taką inicjatywą pomijania nas wychodzą lobbyści PNP, choć nie tylko, bo często także naciskani (przekupieni?) przez nich urzędnicy.

A jedna z takich rozmów odbyła się całkiem niedawno, bo we wrześniu na 13 edycji targów Inter-Cars, o której już Wam wcześniej pisałem http://www.diagnostasamochodowy.pl/2013/bylem-widzialem/

Była to rozmowa z naszym Wicepremierem i Ministrem Gospodarki Januszem Piechocińskim, która oprócz skutków błędnych danych w Cepik dotyczyła również cyt.: „uregulowania kwestii przeglądów technicznych SKP[2] (sic!?).

Zwróciłem uwagę na ten fakt zastanawiając się, co producenci i dystrybutorzy części samochodowych mają za problem z BT na SKP (???). Ale, gdy się uważnie w ten artykuł wczytałem (polecam poniżej), to już zrozumiałem. Bo w składzie rozmawiających z Wicepremierem byli nie tylko producenci i przedstawiciele od części . . ., ale także ci, którzy przodują w rozsiewaniu plotek i nieprawdziwych informacji (kłamstw?) o pracy naszego środowiska zawodowego.

 

Pozdrawia

Dziadek Piotra

Scan Piechociński


[1]    PNP, to producenci nowych pojazdów zrzeszeni w znane stowarzyszenie z siedzibą w Trójmieście.

[2]    Wiadomości Inter Cars nr 52.

Loading