Druzgocące dla branży wyniki generują nasze (?) Okręgowe SKP. A branża udaje, że te wyniki nie są wiążące lub wrzuca tematy zastępcze i robi jakieś uniki.
Kierownik Konrad Kuźma w trakcie krakowskiej konferencji szkoleniowej był uprzejmy użyć słów „druzgocące wyniki”. Chodziło o niektóre aspekty naszej branżowej działalności. Bo niestety, faktycznie, są one dla nas mocno druzgocące. Było także o tym mowa na konferencji PISKP w Ustce (prawie 50% zatrzymanych DR przez ITD następuje po badaniu na mobilnej SKP, czyli usterki, Usterki, USTERKI!).
Kontrowersyjna działalność Okręgowych SKP jest problemem znanym wszystkim od dłuższego okresu czasu. To ta część naszej branży generuje najgorsze oceny, którymi obarczane jest całe nasze zawodowe środowisko (także pracujące tylko na Podstawowych SKP). Zdecydowana większość:
spraw karnych i powiązanych „z rolniczymi” (nie tylko opisywanych przez media),
nieprawidłowości związanych z odbieraniem naszych uprawnień,
zatrzymanych DR przez WITD (Wojewódzka Inspekcja Transportu Drogowego) w ubiegłym roku,
to negatywny efekt pracy naszych (?) Okręgowych SKP. A w kontekście uwag do stanu technicznego gimbusów i autobusów przewożących nasze Dzieci, to efekt ten jest po prostu przerażający.
I co my w tym temacie zrobiliśmy . . . . . – ?
Temat tych nieprawidłowości ciekawie został zaprezentowany na krakowskiej konferencji szkoleniowej.
Warto uważnie poczytać te dane. I już każdy laik musi zauważyć rozbieżność, która negatywnie obciąża okręgowa SKP. I jestem przekonany, że to nie jest tylko problem Krakowa.
Piszę o tym, bo wszyscy chcą tylko dostawać/otrzymywać. Marzą się kolejne przywileje, podwyżki ulgi lub zwolnienia. I to jest wszystko w miarę normalne i jakoś uzasadnione.
Ale nienormalne i niemoralne jest otrzymywanie jakichś ulg i podwyżek za . . . . – no za nic!
No, zastanówmy się sami przez chwilę, no jeszcze chwileczkę, no pomyślmy troszeczkę . . . . . .
Czy mamy prawo do podwyżki cennika, gdy są pracodawcy, którzy wspierają lub nakazują praktykę, która polega na tym, aby nie pobierać „L”, „TAXI”, czy za „GAZ” zamontowany w badanym na SKP pojeździe, o czym niedawno pisałem? – https://www.diagnostasamochodowy.pl/2018/gaz-a-wk/
A może uważacie, że nie wolno o tym pisać i lepiej nic o naszych patologiach nie mówić?
Przestępcy też chcą, aby ich czyny pozostały w ukryciu. Nieraz im się udaje z tym milczeniem. Ale, nieraz i częściej, choć po jakimś czasie, jednak się nie udaje…..
Zaś z punktu widzenia społecznego wszyscy chcemy, aby o dokonywanych przestępstwach wiadomo było wszystkim, wszędzie i zawsze.
Czy tu jest miejsce na kompromis?
Moim skromnym zdaniem: niestety nie! Albowiem, tylko obiektywna i rzetelna ocena sytuacji umożliwia postawienie właściwej diagnozy. Lukrując i zakłamując rzeczywistość w naszej branży nie jesteśmy w stanie jej naprawić, bo zastosujemy nieadekwatne/niewłaściwe lekarstwo.
Więc pytam jeszcze raz, co nasze branżowe środowisko zrobiło, aby zasłużyć na te oczekiwane podwyżki? Czy w przeciągu ostatnich 5 – 10 lat była jakaś istotna inicjatywa, która mogła ukrócić ten dotychczasowy proceder na Okręgowych SKP? A, jeśli nie, to czy na pewno nam się cokolwiek należy za „nicnierobienie” w tym temacie?
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lip 1 2018
DRUZGOCĄCE WYNIKI
Druzgocące dla branży wyniki generują nasze (?) Okręgowe SKP. A branża udaje, że te wyniki nie są wiążące lub wrzuca tematy zastępcze i robi jakieś uniki.
Kierownik Konrad Kuźma w trakcie krakowskiej konferencji szkoleniowej był uprzejmy użyć słów „druzgocące wyniki”. Chodziło o niektóre aspekty naszej branżowej działalności. Bo niestety, faktycznie, są one dla nas mocno druzgocące. Było także o tym mowa na konferencji PISKP w Ustce (prawie 50% zatrzymanych DR przez ITD następuje po badaniu na mobilnej SKP, czyli usterki, Usterki, USTERKI!).
Kontrowersyjna działalność Okręgowych SKP jest problemem znanym wszystkim od dłuższego okresu czasu. To ta część naszej branży generuje najgorsze oceny, którymi obarczane jest całe nasze zawodowe środowisko (także pracujące tylko na Podstawowych SKP). Zdecydowana większość:
to negatywny efekt pracy naszych (?) Okręgowych SKP. A w kontekście uwag do stanu technicznego gimbusów i autobusów przewożących nasze Dzieci, to efekt ten jest po prostu przerażający.
I co my w tym temacie zrobiliśmy . . . . . – ?
Temat tych nieprawidłowości ciekawie został zaprezentowany na krakowskiej konferencji szkoleniowej.
Warto uważnie poczytać te dane. I już każdy laik musi zauważyć rozbieżność, która negatywnie obciąża okręgowa SKP. I jestem przekonany, że to nie jest tylko problem Krakowa.
Piszę o tym, bo wszyscy chcą tylko dostawać/otrzymywać. Marzą się kolejne przywileje, podwyżki ulgi lub zwolnienia. I to jest wszystko w miarę normalne i jakoś uzasadnione.
Ale nienormalne i niemoralne jest otrzymywanie jakichś ulg i podwyżek za . . . . – no za nic!
No, zastanówmy się sami przez chwilę, no jeszcze chwileczkę, no pomyślmy troszeczkę . . . . . .
Czy mamy prawo do podwyżki cennika, gdy są pracodawcy, którzy wspierają lub nakazują praktykę, która polega na tym, aby nie pobierać „L”, „TAXI”, czy za „GAZ” zamontowany w badanym na SKP pojeździe, o czym niedawno pisałem? – https://www.diagnostasamochodowy.pl/2018/gaz-a-wk/
A może uważacie, że nie wolno o tym pisać i lepiej nic o naszych patologiach nie mówić?
Przestępcy też chcą, aby ich czyny pozostały w ukryciu. Nieraz im się udaje z tym milczeniem. Ale, nieraz i częściej, choć po jakimś czasie, jednak się nie udaje…..
Zaś z punktu widzenia społecznego wszyscy chcemy, aby o dokonywanych przestępstwach wiadomo było wszystkim, wszędzie i zawsze.
Czy tu jest miejsce na kompromis?
Moim skromnym zdaniem: niestety nie! Albowiem, tylko obiektywna i rzetelna ocena sytuacji umożliwia postawienie właściwej diagnozy. Lukrując i zakłamując rzeczywistość w naszej branży nie jesteśmy w stanie jej naprawić, bo zastosujemy nieadekwatne/niewłaściwe lekarstwo.
Więc pytam jeszcze raz, co nasze branżowe środowisko zrobiło, aby zasłużyć na te oczekiwane podwyżki? Czy w przeciągu ostatnich 5 – 10 lat była jakaś istotna inicjatywa, która mogła ukrócić ten dotychczasowy proceder na Okręgowych SKP? A, jeśli nie, to czy na pewno nam się cokolwiek należy za „nicnierobienie” w tym temacie?
A w tym temacie to tyle.
I poprawcie mnie, jeśli się mylę.
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – –
By dP • DIAGNOSTA od BRD, DIAGNOSTA od PoRD 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, BRD, coroczna kontrola SKP, diagnosta, kodeks karny, nadzór nad SKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola starostwa, stan techniczny autobusów, stan techniczny pojazdów