sie 11 2019
1 Comment
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
dP
12 sierpnia 2019 @ 18:21
Cyt.: „. . . wprowadzenie szczelnego systemu funkcjonowania SKP wraz ze skutecznym nadzorem nad ich działalnością.
Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości te kompleksowe propozycje zmian znajdą odzwierciedlenie w przepisach.”
– to słuszna i pożądana idea. Szkoda tylko, że została zawarta tylko w tych dwóch ostatnich zdaniach całego i dość długiego wywodu Pana Prezesa, który dotyczył jednak innych, choć także ważnych kwestii naszej branży.
Tak więc, te dwa ostatnie zdania aż proszą się o jakieś, choćby minimalne uzupełnienie.
1/ Uszczelnienie systemu funkcjonowania naszych SKP można osiągnąć na bardzo wiele sposobów (tańszych, droższych, bardziej i mniej skomplikowanych) , np.:
– od najprostszego, poprzez wprowadzając obowiązek ich monitorowania,
– wprowadzając zmiany w prawie na wzór skandynawskiego systemu,
– sięgając do gotowych rozwiązań u zachodnich sąsiadów, których przecież nikt (przy zdrowych zmysłach?) nie kwestionuje,
– itp., itd., et’cetera.
2/ Postulowany przez Pana prezesa „skuteczny nadzór nad działalnością SKP” jest w zasięgu ręki. Często nie widać najprostrzych rozwiązań. Ten nadzór należy powierzyć środowisku zawodowemu Uprawnionych Diagnostów Samochodowych (na wzór innych i podobnych rozwiązań nie tylko w Polsce, których nikt przecież – przy zdrowych zmysłach! – nie kwestionuje).
I pozdrawiam
dP