lip 9 2019
6 komentarzy
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
marek22
9 lipca 2019 @ 09:02
dot pkt.2.
skad kontrolujący wiedział .ze pojazd mial zamontowany hak???wpisu ze pojazd spelnia dodatkowe warunki do ciagniecia pzryczep wpisujemy tylko dla p[ojzdu wyposażonego w hak!!!
czy ja sie myle?
Anonim
10 lipca 2019 @ 09:02
Według mnie diagnosta dokonał wpisu w rubryce uwagi o zamontowanym haku.
Tak dawno temu się wpisywało.
pozdrawiam
simtek
dP
10 lipca 2019 @ 10:35
Cyt.: „Skąd kontrolujący wiedział”?
– ot, zagwozdka.
Jeśli było to tzw. pierwsze OBT przed rejestracją w Polsce, to prawdopodobnie wykonano dla tego samego pojazdu dodatkową inną czynność, czyli „HAK”. W ten sposób dla tego samego pojazdu mamy dwa zaświadczenia, jedno do DIP a drugie dla HAK-a.
A z tego wynika, że wrocławscy urzędnicy nie chcą w takich przypadkach zbędnej papierologii i domagają się, aby było tylko jedno zaświadczenie z DIP-em, w którym opiszemy spełnienie warunków dla HAK-a.
Wydaje mi się, że to o to może chodzić.
Pozdrawiam
dP
Anonim
10 lipca 2019 @ 16:42
Równie dobrze mógł wykazać usterki drobne ( 6.10. d lub e). I stąd kontrolujący mógł wiedzieć o haku. Nie dokonując równocześnie adnotacji o spełnieniu dodatkowych warunków dla poj. ciągnącego przyczepę lub dokonując w uwagach.
Proszę napisać maila do podmiotu który był kontrolowany.
pozdrawiam
simtek
Anonim
9 lipca 2019 @ 11:21
Oni wszystko wiedzą
dP
12 września 2019 @ 16:19
Sprawa się wyjaśniła już dość dawno temu, ale ja trochę – w nawale codzienności – o tej sprawie zapomniałem.
Otóż, przed paroma tygodniami byłem na tej SKP we Wrocławiu i rozmawiałem z tamtejszym Kolegą.
Okazało się, że pracowali wówczas na wadliwym oprogramowaniu, gdzie w przypadku badania/czynności „HAK” należało kliknąć tylko w odpowiednią ikonkę.
To powodowało automatyczny zapis w zaświadczeniu: „HAK”.
Ale niestety, nie powodowało niezbędnego zapisu w dalszej części, czyli: „pojazd przystosowany do ciągnięcia przyczepy”.
W związku z tym zmieniono oprogramowanie na takie, które już te dwa wpisy z automatu umieszcza w zaświadczeniu (jak rozumiem, po kliknięciu w odpowiednią ikonkę).
Pozdrawiam Kolegów – także z Wrocławia
dP