NASZE BRANŻOWE PYTANIA REFERENDALNE

Rate this post

Nasze branżowe pytania referendalne nie są wcale nowe, są także ze wszech miar dla nas zasadne, jak i nadzwyczaj dla wszystkich ważne.

Wszyscy mówią/piszą o pytaniach referendalnych. Więc nie możemy uciekać od tego tematu. Dlatego proponuję nasze własne pytania referendalne.

  1. Pierwsze pytanie referendalne

    Czy popierasz wyprzedaż państwowych przedsiębiorstw w branży SKP?

    – gdyż przy obecnych cenach BT akceptowanych przez PiS są one tylko zbędnym obciążeniem dla Skarbu Państwa, instytucji publicznych, przedsiębiorstw państwowych i samorządowych.

     

  2. Drugie pytanie referendalne

    Czy jesteś za podwyższeniem wieku emerytalnego wynoszącego dziś 60 lat dla kobiet i 65 lat dla mężczyzn w branży SKP?

    – gdyż systematycznie wzrastający niedobór pracowników za rządów PiS-u z uprawnieniami Diagnosty Samochodowego powinien być już pilnie uzupełniony tą grupą obecnie wylegujących się emerytów.

     

  3. Trzecie pytanie referendalne

    Czy popierasz przyjęcie imigrantów z Uprawnieniami Diagnosty Samochodowego – nawet z Bliskiego Wschodu i Afryki, którzy mogą kadrowo zasilić naszą branżę SKP?

    – w związku z brakami kadrowymi, które powoduje niewłaściwa polityka PiS-u, grupy Webera z MI oraz TDT, który odpowiada za ten nabór.

     

  4. Czwarte pytanie referendalne

    Czy popierasz likwidację bariery waloryzacyjnej, której zwolennikiem jest grupa Webera w MI?”

    – w sytuacji, gdy PiS świadomie niszczony branżę SKP.

Oczywistym jest, że naszych pytań w zanadrzu mamy nieco (?) więcej dla każdego tego typu referendum oraz dla rządzących z PiS-u i dla ich zwolenników w naszej branży. Na przykład o to, czy:

  • jesteś zwolennikiem dalszego funkcjonowania niekonstytucyjnych przepisów w naszej branży,

  • uważasz, że jest usprawiedliwiony brak od 9-ciu lat zapisów z Naszej Rewolucyjnej Dyrektywy nr 45/2014,

  • ilość SKP na terenie danego powiatu powinna mieć ograniczenie w zależności od ilości pojazdów,

  • właściciel firmy prowadzącej SKP powinien być zwolniony z odpowiedzialności za jakość pracy swoich własnych pracowników,

  • każdy właściciel SKP powinien posiadać uprawnienia Diagnosty Samochodowego,

  • istnieje dopuszczalna – w polskim systemie Prawa – możliwość niezależności zawodowej insp. Uprawnionego Diagnosty Samochodowego na SKP w oparciu o ustawę Kodeks Pracy,

  • bierna rola nadzoru WK/starostwa i wykluczające się w praktyce interpretacje prawne uzasadniają dalsze tolerowanie tej sytuacji przez grupę Webera w MI,

  • celem instytucji państwowych i samorządowych w cywilizowanym kraju ma być wspieranie przedsiębiorczości, czy też jej zwalczanie, co obecnie czyni grupa Webera z MI,

  • grupa Webera powinna karnie odpowiadać za doprowadzenie branży aż do takiego obecnego kryzysu (tak w sferze ekonomicznej, jak i w sferze BRD),

  • itd., itp., et’cetera.

I pozostawiam Was z tymi referendalnymi pytaniami z nadzieją, że każda Wasza odpowiedź dobrze będzie służyła w niedalekiej przyszłości całemu Krajowi.

Pozdrawiam

dziadek Piotra

– – – – – – – – – – – – –

Loading