lip 30 2024
 
                                                                    
                                                                Dawniej popularny quiz został przywrócony!
 Loading ...
 Loading ...













Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
 Loading ...
 Loading ...| Tytuł | „Informator insp. UDS-a” | 
| Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 | 
| Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła | 
| Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła | 
| Częstotliwość | dziennik | 





31 lipca 2024 @ 10:33
Dla tych, którym ta dokumentacja nic nie mówi:
1.
Starosta/Wydział Komuniakacji nie miał prawa zarejestrować tego pojazdu w przypadku, gdy jego zasilanie stanowi jedynie wodór. To jest przekroczenie uprawnień, które musi skutkować postępowaniem Prokuratora w tej sprawie.
2.
W trakcie BT na SKP nasz kolega nie miał Prawa dopuścić tego pojazdu do ruchu w przypadku, gdy jest on zasilany wodorem (wynik miał być „N” a nie „P”).
3.
Zmiany konstrukcyjne bez DBT (Dodatkowe Badanie Techniczne) są wykonane błędnie, co musi skutkować wszczęciem stosownego postępowania administracyjnego.
4.
Brak jakiegokolwiek śladu w naszych rozporządzeniach lub ustawie PoRD o wodorze od 2018 r. (więc za rządów PiS-u) przesądza o koniecznej ingerencji Prokuratora w celu ustalenia, kto w MI odpowie za niedopełnienie obowiązków w tym zakresie. Niezależnie od tego, czy to będzie nijaki Adamczyk, Weber, czy inny ich urzędnik.
Mam nadzieję, że choć jedna z naszych organizacji będzie miała odwagę na podjęcie w tej sprawie stosownych kroków!
dP