Skazani za złom na drodze, który przyniósł śmierć.
Tylko jest pytanie, czy to właśnie oni powinni ponieść tę odpowiedzialność. Bo wątpliwości jest zbyt wiele, a ława oskarżonych za krótka. . . . .
Miałem zrobić sobie i Wam małą przerwę w publikowaniu dalszych materiałów dotyczących naszej koleżanki, która rzekomo ostatnia dopuściła do ruchu ten zestaw „dłużycowy”. A tu zadzwonił do mnie nasz stary Kolega Józef, gdzieś spod Kraśnika mówiąc mi, że ten temat także go bardzo interesuje . . . . .
Ja wiem, jak wiele takich pojazdów jeździ po naszym pięknym Kraju. Mieszkam na obrzeżach Puszczy Dolnośląskiej, więc pod moimi oknami raz po raz przemieszcza się toto wyładowane balami drewnianymi. Ponadto bywałem w okolicy Złotowa i też na własne oczy widywałem (już nie mówiąc/pisząc o tym, że i w Bieszczadzie bywałem i tam też na własne oczy widziałem).
Na ten kontrowersyjny temat już bardzo dawno temu zwracał moją uwagę nasz Kolega Jakub, który między innymi odkrył pracę dr Wiesława Czerwińskiego w „Paragraf na drodze”. Zaś w swoim komentarzu do https://www.diagnostasamochodowy.pl/2017/dluzyce/ pisałem o p, Jerzym Królu z naszego (?) resortu transportu, którego wytycznych na piśmie w tej tak ważnej sprawie do dziś nie otrzymaliśmy.
I zauważycie, że o takie wytyczne nie postarał się też TDT, który aspiruje do nadzoru nad naszą problematyką zawodową (współodpowiedzialni?).
No, więc nie pozostało mi nic innego, jak uzupełnić temat o dotychczasowe enuncjacje prasowe. A już przegląd samych tytułów powoduje ciarki na plecach „skazani za śmierć”, „skazani za złom” – poniżej. I wśród tych „skazanych” jest także – niestety! – nasza koleżanka.
Ale z tych materiałów wynika nie tylko to, kto został skazany i za co. Z tych materiałów prasowych wynika też i ten fakt, że piszący o tej sprawie sami powzięli wątpliwości, co do zasadności wyroku.
A resztę poczytajcie sami, bo czasem warto postawić się w sytuacji innej osoby, gdy wiemy, że i nas może to spotkać. Bo niestety jest prawdą, że złom na drodze może przynieść cudzą (bo nie naszą?) śmierć.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
maj 11 2017
SKAZANI ZA ZŁOM NA DRODZE
Skazani za złom na drodze, który przyniósł śmierć.
Tylko jest pytanie, czy to właśnie oni powinni ponieść tę odpowiedzialność. Bo wątpliwości jest zbyt wiele, a ława oskarżonych za krótka. . . . .
Miałem zrobić sobie i Wam małą przerwę w publikowaniu dalszych materiałów dotyczących naszej koleżanki, która rzekomo ostatnia dopuściła do ruchu ten zestaw „dłużycowy”. A tu zadzwonił do mnie nasz stary Kolega Józef, gdzieś spod Kraśnika mówiąc mi, że ten temat także go bardzo interesuje . . . . .
Ja wiem, jak wiele takich pojazdów jeździ po naszym pięknym Kraju. Mieszkam na obrzeżach Puszczy Dolnośląskiej, więc pod moimi oknami raz po raz przemieszcza się toto wyładowane balami drewnianymi. Ponadto bywałem w okolicy Złotowa i też na własne oczy widywałem (już nie mówiąc/pisząc o tym, że i w Bieszczadzie bywałem i tam też na własne oczy widziałem).
Na ten kontrowersyjny temat już bardzo dawno temu zwracał moją uwagę nasz Kolega Jakub, który między innymi odkrył pracę dr Wiesława Czerwińskiego w „Paragraf na drodze”. Zaś w swoim komentarzu do https://www.diagnostasamochodowy.pl/2017/dluzyce/ pisałem o p, Jerzym Królu z naszego (?) resortu transportu, którego wytycznych na piśmie w tej tak ważnej sprawie do dziś nie otrzymaliśmy.
No, więc nie pozostało mi nic innego, jak uzupełnić temat o dotychczasowe enuncjacje prasowe. A już przegląd samych tytułów powoduje ciarki na plecach „skazani za śmierć”, „skazani za złom” – poniżej. I wśród tych „skazanych” jest także – niestety! – nasza koleżanka.
Ale z tych materiałów wynika nie tylko to, kto został skazany i za co. Z tych materiałów prasowych wynika też i ten fakt, że piszący o tej sprawie sami powzięli wątpliwości, co do zasadności wyroku.
A resztę poczytajcie sami, bo czasem warto postawić się w sytuacji innej osoby, gdy wiemy, że i nas może to spotkać. Bo niestety jest prawdą, że złom na drodze może przynieść cudzą (bo nie naszą?) śmierć.
dP
– – – – – – – – – –
By dP • DIAGNOSTA od BRD 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, BRD, coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, diagnosta, diagnosta samochodowy, kodeks karny, motoryzacja, nadzór nad SKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), Prokurator, resort transportu, rola policji, stan techniczny ciężarówek, stan techniczny pojazdów, wyrok sądu