sie 1 2024
1 Comment
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
gruby
2 sierpnia 2024 @ 10:09
Miałem styczność z wieloma opiniami certyfikowanych rzeczoznawców samochodowych, większość z nich już na podstawie samej strony „tytułowej” byłem w stanie obalić, że jest to zwykły gniot dla którego rzeczoznawca sprzedał się za parę srebrników.
No ale… ja te opinie traktowałem jako nic nieznaczące śmieci, ale niektórzy diagności uważali je za wyrok w sprawie i podczas gdy ja nie uznawałem takiej opinii, inni diagności jej nawet nie wymagali.
Ot, branża SKP oraz rzeczoznawstwa samochodowego w większości bazuje na zasadzie „frontem do klienta”.
Wyżej wskazana opinia ewidentnie wskazuje na brak kompetencji rzeczoznawcy, na podstawie którego opinii niekiedy są orzekane wyroki o czyjejś winie.
Nie mniej jednak wnioskuję, że powyższa opinia została wykorzystana na SKP w celu zmiany rodzaju paliwa który zasila silnik, a to wskazuje, że diagnosta wykazał się brakiem znajomości obowiązujących go przepisów, bo powinien wiedzieć, że regulamin 110 obowiązuje dla LNG/CNG a nie dla wodoru- dla tego ostatniego obowiązuje regulamin EKG ONZ nr 134 (i to też dla pojazdu nowego, homologowanego „na wodór”)