Poniedziałkowo, to i owo. Czyli, wierz lub nie ale nadal bywa kiepska jakość BT na niektórych naszych SKP. A ponadto wielu ten temat drąży o obecnym stanie naszej branży.
1. Napisał do nas Kolega Jacek.
„Dzień dobry.
Tytułem ciekawostki prześlę Panu zdjęcie pojazdu, który całkiem niedawno, bo we wrześniu przeszedł obt z wynikiem P.
Stan podłogi to tylko czubek góry lodowej. Brak granicy światła i cienia, szyba w kilku miejscach pęknięcia od kamieni, po prostu ręce opadają, jak ktoś podbija takie coś na kołach.
Pozdrawiam.
Jacek.”
2. Kolejny nadawca jednak nie podpisał się,
choć te parę słów był uprzejmy skreślić i załączyć poniższy link:
„Może w końcu kilku właścicieli SKP więcej zrozumie że to ostatni czas dołączyć do walki o nasz byt!”
Niedługo minie 20 lat branżowej nieudolności w zakresie osiągania najważniejszych celów. Nie tylko właściciele naszych SKP mogą czuć się pomijani w swoich postulatach. Bo tak samo ma środowisko Uprawnionych Diagnostów Samochodowych, które czeka na rozwiązania, którymi mogą się poszczycić Koleżanki i Koledzy w Unii Europejskiej. Nasz wschodni zaścianek – niestety! – jeszcze nie dorósł do tych cywilizowanych norm.
Być może już po zmianach na ministerialnych stanowiskach nowa władza/nowy rząd da nam tej najważniejsze i oczekiwane postulaty, być może. Trzeba jednak się uzbroić w cierpliwość, bo to może potrwać jeszcze od 3 do 6 miesięcy.
Ponadto założyć trzeba, że nowi ludzie w MI i DTD (resorcie transportu) nie będą chcieli pójść w sukurs naszej branży, że ich celem będzie kontynuacja polityki PiS wobec naszego środowiska. Dlatego nic nie może zahamować dalszej integracji naszego całego środowiska, aby już tym razem skutecznie walczyć o słuszne postulaty.
3. PISKP z własną SKP?
A dlaczego nie?
Skończyła się jesienna tura objazdowa PISKP. Skończyły się bezpośrednie konsultacje. Jednak, gdy ktoś chce wrócić już do „normalnego” funkcjonowania to uprzejmie informuję, że to jest niemożliwe. Bo „normalnie” będzie wówczas dopiero, gdy zaczniemy zapominać o naszych branżowych patologiach. A zaledwie jedną z nich, jedną z bardzo wielu jest brak waloryzacji Cennika BT na SKP. Ale kontynuując jeszcze ten wątek warto zatrzymać się na chwilę nad trochę niespodziewaną porażką naszej akcji protestacyjnej. Myślę, że w tym przypadku zawinił fakt, że . . . . . . – PISKP nie ma własnej SKP!
To właśnie ten fakt sprawił, że po stronie wszystkich pracowników i działaczy Izby zabrakło zrozumienia powagi sytuacji, w jakiej znajduje się branża. Bo to jednak jest co innego, gdy tylko słyszy się o tym, jak komuś jest źle, niż samemu można się o tym przekonać na własnej skórze (na własnym rachunku wpływów i strat).
Izba może prowadzić działalność, z czego obecnie też korzysta prowadząc szkolenia. Jestem przekonany, że jest aktualnie sprzyjający moment, aby uruchomić jakąś Okręgową SKP w pobliżu lub w samej Stolicy. Paradoksalnie, ten sprzyjający moment może niedługo minąć, gdy wreszcie ogłoszona zostanie waloryzacja Cennika BT przez nowy rząd.
Po uruchomieniu własnej SKP Izba zyska na wiarygodności, jako już w pełni „nasz” podmiot, który doświadcza tego samego na rynku, czego doświadczają także obecni członkowie Izby oraz właściciele SKP, którzy nie są jeszcze zrzeszeni. Taki ruch wzmocni też ekonomicznie Izbę oraz sprawi, że nie trzeba się będzie martwić o bazę szkoleń praktycznych.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
paź 30 2023
TO I OWO, PONIEDZIAŁKOWO
Poniedziałkowo, to i owo. Czyli, wierz lub nie ale nadal bywa kiepska jakość BT na niektórych naszych SKP. A ponadto wielu ten temat drąży o obecnym stanie naszej branży.
1. Napisał do nas Kolega Jacek.
„Dzień dobry.
Tytułem ciekawostki prześlę Panu zdjęcie pojazdu, który całkiem niedawno, bo we wrześniu przeszedł obt z wynikiem P.
Stan podłogi to tylko czubek góry lodowej. Brak granicy światła i cienia, szyba w kilku miejscach pęknięcia od kamieni, po prostu ręce opadają, jak ktoś podbija takie coś na kołach.
Pozdrawiam.
Jacek.”
2. Kolejny nadawca jednak nie podpisał się,
choć te parę słów był uprzejmy skreślić i załączyć poniższy link:
„Może w końcu kilku właścicieli SKP więcej zrozumie że to ostatni czas dołączyć do walki o nasz byt!”
https://warsztat.pl/artykuly/nie-bedzie-podwyzek-za-badania-techniczne-pojazdow,76989?fbclid=IwAR2-aeArKgrJzFF01TpNOQDZWJlIjh3MLMGV4yWiFC6Dfo3a9Tsl3a66rBg
– no cóż, nic dodać, nic ująć.
Niedługo minie 20 lat branżowej nieudolności w zakresie osiągania najważniejszych celów. Nie tylko właściciele naszych SKP mogą czuć się pomijani w swoich postulatach. Bo tak samo ma środowisko Uprawnionych Diagnostów Samochodowych, które czeka na rozwiązania, którymi mogą się poszczycić Koleżanki i Koledzy w Unii Europejskiej. Nasz wschodni zaścianek – niestety! – jeszcze nie dorósł do tych cywilizowanych norm.
Być może już po zmianach na ministerialnych stanowiskach nowa władza/nowy rząd da nam tej najważniejsze i oczekiwane postulaty, być może. Trzeba jednak się uzbroić w cierpliwość, bo to może potrwać jeszcze od 3 do 6 miesięcy.
Ponadto założyć trzeba, że nowi ludzie w MI i DTD (resorcie transportu) nie będą chcieli pójść w sukurs naszej branży, że ich celem będzie kontynuacja polityki PiS wobec naszego środowiska. Dlatego nic nie może zahamować dalszej integracji naszego całego środowiska, aby już tym razem skutecznie walczyć o słuszne postulaty.
3. PISKP z własną SKP?
A dlaczego nie?
Skończyła się jesienna tura objazdowa PISKP. Skończyły się bezpośrednie konsultacje. Jednak, gdy ktoś chce wrócić już do „normalnego” funkcjonowania to uprzejmie informuję, że to jest niemożliwe. Bo „normalnie” będzie wówczas dopiero, gdy zaczniemy zapominać o naszych branżowych patologiach. A zaledwie jedną z nich, jedną z bardzo wielu jest brak waloryzacji Cennika BT na SKP. Ale kontynuując jeszcze ten wątek warto zatrzymać się na chwilę nad trochę niespodziewaną porażką naszej akcji protestacyjnej. Myślę, że w tym przypadku zawinił fakt, że . . . . . . – PISKP nie ma własnej SKP!
To właśnie ten fakt sprawił, że po stronie wszystkich pracowników i działaczy Izby zabrakło zrozumienia powagi sytuacji, w jakiej znajduje się branża. Bo to jednak jest co innego, gdy tylko słyszy się o tym, jak komuś jest źle, niż samemu można się o tym przekonać na własnej skórze (na własnym rachunku wpływów i strat).
Izba może prowadzić działalność, z czego obecnie też korzysta prowadząc szkolenia. Jestem przekonany, że jest aktualnie sprzyjający moment, aby uruchomić jakąś Okręgową SKP w pobliżu lub w samej Stolicy. Paradoksalnie, ten sprzyjający moment może niedługo minąć, gdy wreszcie ogłoszona zostanie waloryzacja Cennika BT przez nowy rząd.
Po uruchomieniu własnej SKP Izba zyska na wiarygodności, jako już w pełni „nasz” podmiot, który doświadcza tego samego na rynku, czego doświadczają także obecni członkowie Izby oraz właściciele SKP, którzy nie są jeszcze zrzeszeni. Taki ruch wzmocni też ekonomicznie Izbę oraz sprawi, że nie trzeba się będzie martwić o bazę szkoleń praktycznych.
Pozdrawiam poniedziałkowo
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – –
By Dziadek Piotra • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, branżowe organizacje, diagnosta, jakość badań technicznych, nadzór nad SKP, PISKP, PROTEST ŚRODOWISKA, waloryzacja opłat za BT