maj 8 2021
4 komentarze
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
Maniek
8 maja 2021 @ 17:44
Ja bym prosił o takie zalecenia pokontrolne dla stacji zlokalizowanych przy wschodniej granicy. Dużo już słyszałem co tam się potrafi wydarzyć i jestem ciekawy jak tam wyglądają kontrole i jakie są zalecenia pokontrolne 🙂
dP
8 maja 2021 @ 18:36
Przykro mi, ale z tego co wiem, to tylko Wrocław upublicznia zalecenia pokontrolne. Chyba są jedynymi w całej Polsce.
Na uzyskania podobnych zaleceń z innych części naszego Kraju brak mi czasu, choć też mnie to ciekawi.
Może, jak już przejdę na emeryturę, to będę miał więcej czasu. Proszę wówczas się przypomnieć z tym problemem/zagadnieniem.
Pozdrawiam
dP
ubek
9 maja 2021 @ 01:12
Praca w służbach pomoże w załatwieniu problemu.. /zagadnienia…..
PanPieczątka
9 maja 2021 @ 20:43
Z całym szacunkiem dla naszego prawodawcy, ale sprawdzanie światłości świateł drogowych przy średniej prędkości obrotowej we współczesnych pojazdach jest bezsensowne. Obecnie pojazdy mają alternatory o takiej wydajności, że napięcie praktycznie się nie zmienia niezależnie od obrotów silnika. Kolejny przepis, który miał rację bytu w przypadku pojazdów z prądnicami, mechanicznymi regulatorami napięcia lub alternatorami o niskiej wydajności prądowej, ale z nieznanych przyczyn przetrwał do dziś.